Summoned Monsters na Androida

in #polishlast year

Uffff. Po w sumie chyba miesiącu walk (a jak nie to serio długo) udało mi się razem z pomocą dotevo zbudować YGOMobile, czyli silnik YGOPro na Androida.

Co prawda wiele rzeczy było dobrze, ale niesmak pozostał XD

Problem nr. 1: Ping pong

Cały projekt ma dokumentację (bo to jakiś żart) po chińsku. Zapewne mają oni dobrych programistów, ale izolacja sprawiła, że nie znają żadnych standardów. Nie będą też odpisywać na twoje pytania, bo nie.

Problem nr. 2: Jak to cholerstwo zbudować

O ile jakiś opis jest po chińsku i coś można domniemywać używając translatorów to jednak jest to stare readme i nie wiadomo jakich wersji SDK i NDK używać. PRÓBY, PRÓBY, PRÓBY. A każda próba to kilka - kilkanaście minut spędzonych.

Miałem chociaż częściowe szczęście, że miałem jakiś stary build Summoned Monsters na Androida, ale nie w pełni poprawny. Ale coś próbowałem na tym ugrać.

Problem nr. 3: Podpisywanie aplikacji

Pamiętam, że Gradle sam podpisywał aplikację SM, Dotevo potwierdzał, że tak to powinno działać. Jednak działa to tylko dla wersji Debug, a nie Release o czym wczoraj się skapnąłem patrząc na taski Gradle. Nie używałem wersji Debug, bo zwykle oznaczają one posiadanie dodatkowych symboli do debugowania itd.

Problem nr. 4: Zmiany

Zmiany w samej strukturze silnika były. Kiedyś robił on 3 wersje (dla 3 języków), dzisiaj robi 1 i struktura plików się zmienia. O czym oczywiście wiedzą chińczycy, co to robią, a nie normalni ludzie. Ja pierdziu ...

Ale udało się ...

Zadanie nr. 1 (jak się uda) - zbudowanie AI na Androida XD

AI Offline nie wspiera naszego projektu. Jest jeszcze AI Online i zawsze to jakaś alternatywa, ale fajnie by było wbudować wersję Offline. A to też by była jazda, bo to w DotNet XD Z dodatkowymi bibliotekami dla Androida.

Zadanie nr. 2 - Dodanie dźwięku do wersji Linuksowej

Wersja Linuksowa i Windowsowa korzystają z irrklanga, który nie jest wolnym oprogramowaniem. Zrobiłem kiedyś wersję z sfml, ale trzeba ją odgrzebać, wyizolować łatkę, spatchować nową wersję, przetestować. Kiedyś ...

Zadanie nr. 3 - Dodać więcej decków do AI

Można jak najbardziej i jest to w miarę łatwa robota. Po prostu by AI grało różnymi taliami :D Jest ich dzisiaj 11, ale można wincyj

Zadanie nr. 4 - Zintegrowanie Offline AI z klientem Linuksowym

W sumie już wszędzie praktycznie jest net, więc można grać Online AI, ale Offline też byłby spoko. Można go uruchamiać z linii poleceń, ale chodzi o to, by nie trzeba było.

Zadanie nr. 5 - Puzzle

Można to porównać do trenowania układów szachowych, w których musisz wykończyć przeciwnika w 1 turze mając konkretne szachy. Tylko tutaj karty. Nigdy tego nie robiłem, ale fajnie jakby się znalazły takie opcje

PLS. Have mercy.


Posted from https://blurtlatam.intinte.org


You can read this text in the original on the Blurt platform.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57916.39
ETH 2552.77
USDT 1.00
SBD 2.42