SteemDashowy Konkurs - Półfinał

in #polish7 years ago (edited)

Jak wiecie konkurs SteemDash miał się zakończyć dziś. Niestety konkurencja jest tak silna, że nie jesteśmy w stanie określić zwycięzcy. Nasze jury wybrało trzy wpisy stworzone przez trzech kandydatów - Waszym zadaniem jest wskazanie zwycięskiego wpisu, którego autor dostanie nagrodę - 25 Steem Dollars. To wy zadecydyjecie komu zepsujecie życie :>

spooks

Kumpel dziś z rana w robocie z lekka niedomagał i mówi:
"Chciałem pić z umiarem, ale umiar nie chciał pić ze mną..."

hass

Ona: "Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurwić to już żaden problem."

anka

30 stopni ciepła i blond włosy zrobiły swoje (wyjściowy blond, bo teraz to już diabli wiedzą co).

Zapakowałam zakupy z L. do dużej torby, wody mineralne na dole, jakieś jogurty itp., pełna torba. I "o k...., kluczyki na dnie!", wypakowałam przy wtórze wielu słów szeroko omijanych w słownikach jakiejkolwiek polszczyzny, dojechałam do domu i "..żesz mać, klucze od domu też na dnie", bo żeby je wyjąc wtedy to przecież nie wpadłam.
Wywalam ponownie z torby zakupy, kluczy do mieszkania brak... bo są w torebce

Pamiętajcie by wybierać mądrze, bo tylko jedna z tych osób spłaci swój kredyt w providencie.


Głosowanie

Głosować można na dwa sposoby:

  • upvoteując mój komentarz z nickiem kandydata
  • stworzyć komentarz i wpisać w nim nicki osób, które mają wygrać naszym zdaniem.

    Powodzenia wszystkim, bawcie się dobrze i niech wygra najlepszy fervi


Sort:  

hass

anka

Dobrze wiedzieć, że to jakiś konkurs był. Tak wystartowałem na nieświadomce :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59388.60
ETH 2528.39
USDT 1.00
SBD 2.50