You are viewing a single comment's thread from:

RE: Altcoiny z szansą na wzrosty - podsumowanie

in #polish7 years ago

Zapraszam Was do dyskusji, odpowiem na każde pytanie :)

Czemu siedzisz z dawid rams i innymi kalaforiami zamiast z prawilniakami?

Sort:  

Byl pewien uzytkownik, pewnego portalu, ktory zadawal mi podobne pytanie. Gdyby chcial zajmowac sie samym bitkojnem niewiele mialbym do roboty ;) stad podobne posty. Mam nadzieje, ze ten Ci sie spodobal.

Nie no, ja rozumiem. Ale sam Dawid Rams nie jest autorytetem moim zdaniem, szczególnie patrząc na jego posty niektóre. Mógłbyś według mnie być wolnym strzelcem po prostu bez amelków i reszty.

Post się spodobał, dałem nawet na listę kuratorską

Ale ja jestem wolnym strzelcem. Moje wpisy są niezależne - na kanał, prowadzenie spotkań i samą treść postów mam wpływ tylko ja. Spotkania są za darmo i udostępniam je wszystkim. Myślę, że tą sprawę mamy załatwioną ;)
Dawid wykonuje bardzo dobrą pracę, przez wielu jest krytykowany, ale dlaczego? Nikt nie podaje żadnego logicznego argumentu. Jeśli zrobiłby coś nie w porządku na pewno bym się do tego jakoś odniósł (tak jak zrobiłem to w sprawie tokenów personalnych). Ale jak do tej pory nie dotarł do mnie żaden (logiczny) sygnał. Amelek jest nieaktywny, więc nie będę jego tematu.

Dziękuję! Cieszę się, że temat post Ci się spodobał :) Niedługo zabiorę się za pisanie kolejnych, które też powinny przypaść Ci do gustu.

Z powodów personalnych przede wszystkim jest hejcony. Krążyła kiedyś grafika (może znajdę, ale też nie o to chodzi) z komentarzami jego co do wykopalisk wypokowych, które były prawdę mówiąc - dość ... hmm ... obraźliwe niektóre? Mogę poprosić na wypoku o zdjęcie z tego jak chcesz :D

Według mnie (ale czy to zrobisz - nie wiem) powinieneś po prostu odseparować się od amelków i dawidów ramsów. Nie wiem czy będzie przez to ci lepiej czy gorzej, ale będziesz lepiej traktowany niż teraz.

A jestem źle traktowany? Dobrze wykonuję swoją pracę, sam - przez upvote i dodanie mnie do listy kuratorskiej - to potwierdzasz i cieszę się, że doceniasz moją pracę.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57340.70
ETH 3072.28
USDT 1.00
SBD 2.37