You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago (edited)

Jaki masz nick na discord w naszej grupie to pogadamy?

Możemy pogadać gdzie chcesz. Czemu od razu na grupie?

A to, że mnie rozbawil twój wpis, nie znaczy że mam.

Sprawdzę, bo jestem prawie pewny, że parę tygodni temu zwyzywałeś mnie od świrów. Może masz podstawy, nie wiem. Ja o tobie nie mam żadnego zdania, także tego (nie wyróżniasz się ani pozytywnie ani negatywnie).

Zamierzasz odpowiedzieć?

Bardzo łatwo to wykryć. Wiesz, jednorazowo pewnie nie, ale ciągle? ;)

Sort:  

@fervi Na to wychodzi że to ty od miesięcy bawisz się w kreta szpiegując czat sp_group 24/7 skoro masz tak szybki dostęp do naszego czatu kiedy tylko zechcesz.

Manipulant, fanatyk, osoba której zawdzięczamy skłócanie społeczności... @fervi we własnej osobie.

Próbuj, próbuj ;)

Zaczyna się robić ciekawie...

"Gdy kłamca mówi że kłamie to kłamie czy mówi prawdę" @fervi jak to jest ?

Sprawdzimy to niebawem :)

Mnie na przykład ciekawi co czują osoby, które straciły czas na piramidach finansowych. W sensie wiadomo, góra zawsze zarobi, a dół?

Takie filozoficzne nic ciekawego. Ale to zawsze dodatkowy hajs dla paru osób z sp

Piramidy finansowe? Niektórzy podobno nawet Steema tak nazywają... Ciekawe czy mają racje...

W tym przypadku co mówiłem - mają, bo przecież zainteresowany jest chyba poszukiwany przez policję. Zresztą znana sprawa, dość medialna, nawet chyba steem cleaners ostrzega

Z krwiożerczego lidera sekty chcesz zrobić ze mnie jeszcze przestępce poszukiwanego listem gończym czy jak? :D Robi się coraz ciekawiej :D

A gdzie pisałem o tobie? Najsłynniejsza sprawa 2018 roku w świecie krypto to ...? Uwielbiany Trevon, którego próbujecie wciskać użytkownikom na każdym kroku. No nic, jak byli frajerami i stracili gotówkę życia to dobrze, prawda? Więcej dla innych.

Z drugiej strony szkoda tracić czas na sp-group

Przesyłamy dużo słońca z Kostaryki! Moniś Cię przytula bo jakiś taki niespokojny jesteś :)

No jak to tak, najpierw obrażasz, a potem unikasz odpowiedzi. Masz szansę wygarnąć co tam pisałeś na chat - tutaj. Tak po prostu.

To jest akurat zaleta chatu sp-group. Każdy wyśmiewa innych, bo liczy, że to gdzieś tam utonie w gąszczu rozmów. O mnie, o mk, o noisym, o herbacianym, o nieidealnej, o rafalskim, o carrionerze, o santariusie, o glass.wolf blabla.

Ale masz okazję wykazać się, serio.

Zrób taki spis ale z polish czat wtedy będziesz mógł oznaczyć w poście połowę społeczności kto został obgadany...

Chwila. Robisz grupę miłujących się osób, a tam większość to obrażanie innych (no i wspieranie się innymi). Jak to jest?

Fervi nie zauważyłeś że oni potrafią jechać po ludziach tylko tam, u siebie? Na polish zgrywają aniołki... Wszyscy ;)

A no, w sensie każdy kto się wyśmiewał z ludzi, bo jak nie ... no to wiadomo. Są osoby, do których nie da się przyczepić (lub mocno na siłę, bo np. raz wyśmiały i HURR DURR). Są osoby, co robią notorycznie, parę w pojedynczych przypadkach i parę, które tego w ogóle nie robią.

Więc w zasadzie można by powiedzieć - pozbędziemy się tych osób co obgadują i grupa będzie git. Tylko zostaną tam nieaktywne osoby praktycznie. Także tego :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64116.01
ETH 2758.41
USDT 1.00
SBD 2.65