You are viewing a single comment's thread from:

RE: A gdyby tak...Linux? #1

in #polish6 years ago

na programy większej niż 4GB.

Ograniczenie FAT32, używaj NTFS

Ciekawi mnie tylko jak będzie wygladac instalowanie programow w tym systemie

Jest tzw. menadżer pakietów, Dodaj usuń programy czy coś. Pobiera się jak w sklepie Androidowym (mniej więcej)

a także czy uda mi się ogarnac wszystkie polskie znaki?
Moze pomoze tutaj @fervi ?

Albo dodasz do autostartu

setxkbmap pl

Albo ustaw, że język Polski w jakiejś tam mintowej aplikacji (Języki)?

Sort:  

FAT32 to było to:) LiLi Linux, ktorym przygotowywałem pendrivea właśnie w takim formacie przygotowywał partycje na programy. Pomogła zmiana na Yumi, który pozwala formatowac w ntfs :)

Co do sposobu instalacji z repozytorium, faktycznie instrukcja jest łatwa i przyjemna. Ale oczywiście wymyslilem sobie zainstalowanie aplikacji z innego źródła i poległem:p

Co do polskich znaków, sam interfejs się przetłumaczył. Pisząc w tamtejszym wordzie, część znaków sama się poprawia. Natomiast nie działają mi skroty typu alt+l.alt+c itp. To muszę jeszcze rozkminić :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59329.35
ETH 2613.53
USDT 1.00
SBD 2.44