You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bid boty - Kiedy i dlaczego powstały? Dlaczego są dobre

in #polish6 years ago (edited)

Dobry wyśmieniny troll nie jest zły ;) Oczywiście nie wspomniałeś, że fyrstikken ma własnego bota ;) Może poszukaj jakiegoś wieloryba (a najlepiej paru), którzy NIE MAJĄ bota

EDIT: Czekam też na tekst haejina o tym, że self voting jest dobry

Sort:  

Może poszukaj jakiegoś wieloryba (a najlepiej paru), którzy NIE MAJĄ bota

może paru takich by się znalazło, ich liczba jednak maleje z miesiąca na miesiąc

Edit: nie ma na to żadnych szans by taki "gracz" jak ty narzucił haejinowi lub komukolwiek swoją wizję Steem. Odejdz.

może paru takich by się znalazło, ich liczba jednak maleje z miesiąca na miesiąc

Nie dziwne, biorą tokeny i sprzedają ;)

nie ma no to żadnych szans by taki "gracz" jak ty narzucił haejinowi lub komukolwiek swoją wizję Steem.

Steem to sieć społecznościowa, więc to społeczność się zajmie Haejinem (albo i nie). Natomiast ja nie muszę narzucać swojej woli nikomu.

Moim zdaniem szanse na to, że sieć upadnie są większe niż, że nie upadnie. Natomiast jak zawsze - wolałbym się mylić w tej kwestii. Natomiast kolejna platforma będzie dokładnie studiowała informacje "co poszło nie tak w Steem".

Odejdz.

Ciekawe czemu? :) Czyżbym powiedział coś nie po myśli? ;)

No dobra. Kupujcie Bidboty. Moja matka to bidbot, więc wiem o czym mówię

Moja matka to bidbot

Od mojej mamy trzymaj się z daleka, trollu

Chodziło mi o moją, ale rób co chcesz xd

Również o własnej mamie nie powinieneś się tak wyrażać. Bidbot? Jeżeli masz taki sam stosunek do własnej mamy jak do bidbotów to ja jej współczuję.

A no

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
A podobno twierdzisz, że ja nie rozumiem ironii

Używajcie bidbotów, jak używałem kiedyś to woda nie miała kamienia

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65974.40
ETH 2637.70
USDT 1.00
SBD 2.67