Sort:  

fervi63
Zapytam wprost - byłeś u lekarza? Flaguj do woli, nie masz tyle SP ile ja mam. Nie ma sensu cię masakrować. Po prostu opamiętaj się i tyle, bo mnie nudzisz

Nie chodzi o ciebie. A o to jak ludzie na ciebie reagują. Manipulujesz, bawisz się w krety, szpiegujesz, zastraszasz bądź udajesz przyjaźń.

To bardzo zastanawiające że pomimo tego cieszysz się takim ogólnym poparciem.

Dziwię się, że ty się cieszysz, skoro nic dla polskiej społeczności nie zrobiłeś. Bywa. Wszystko? Znajdź se zajęcie.

fervi
Dziwię się, że ty się cieszysz, skoro nic dla polskiej społeczności nie zrobiłeś. Bywa. Wszystko? Znajdź se zajęcie.

No tak można manipulować, szpiegować, zastraszać.... Cel uświęca środki więc.

...no cóż @fervi może i robi to i tamto ale przecież nas wspiera...

No widzisz? A ty nawet minimum nie robisz

Ale zdradzę ci tajemnicę jak wpis powstał, bo zaraz staniesz się czerwony

  • Wpis powstał na konkurs - uwaga - ANGIELSKI WOW, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi
  • Oczywiście został napisany po Polsku, a potem przetłumaczony, wow - kolejne miliony pytań bez odpowiedzi - i w tej formie wrzucony
  • A 5 minut potem został wrzucony po angielsku, którzy nie znają twojej ... grupy.

Ja wiem, że hurr durr, niedźwiedź to o tobie na pewno. Weź jakąś herbatę, napij się, pograj w pokemony czy coś

Twój post zlekceważyłem. Kompletnie mnie on nie rusza i miał zostać olany. Za to zafascynowały mnie reakcje ludzi na ten post.

Ja niczego nie insynuuje to ludzie odbierają twój wpis w dany sposób i znają twoje metody działania. Co najciekawsze mocno to ich bawi.

Kurde, coś czułem, że tag pl-humor służy do opisywania helikopterów. Ktoś by mógł pomyśleć, że do żartów!

Serio, zrób sobie przerwę.

Tak, wpis jest humorystyczny, tak jak inne wpisy do konkursu są humorystyczne. Miłej lektury

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62997.47
ETH 2728.60
USDT 1.00
SBD 2.63