Sort:  

Dzięki za podpowiedź.

,," dodane...i do czego teraz na siłę chcesz się przyczepić? Kocham toksycznych ludzi <3

Dlaczego toksycznych? Użytkowniczka @julietlucy stara ci się pomóc, poświęcając swój czas. Oczywiście możesz robić wszystko po swojemu i nie słuchać takich rad, ale wtedy będzie ci się o wiele trudniej przebić / dostawać dobre nagrody na posty etc :)

Dlaczego czepianie się ma być pomocne? Rozumiem konstruktywną krytykę... Ale flagowanie za brak ,," to chyba trochę przesada. Gdybym nie miał racji nie kłócił bym się o nią. Zanim użyłem cytatu dokładnie przeczytałem co mi wolno a czego nie wolno. W przepisach jasno jest napisane że można kopiować czyjąś twórczość pod postacią pisma,zdjęć,filmów itd o ile jest to używane w celu stworzenia czegoś własnego. Nie jest jasno napisane o ilości kopiowanego tekstu w odniesienu do długości swojego dzieła. Po 2 nie jest napisane że fragment kopiowany musi być wyraźnie oznaczony dla czytelnika,widza itd Plagiat to używanie czyjegos dzieła i podpisanie się pod nim jako autor 100% A w moim wpisie od samego początku na samym końcu widnieje link do strony z której czerpałem pomoc. Nie z lenistwa tylko z chęci przekazania wiedzy prawdziwej i profesjonalej w 100% A wracając do słów... Ze fragment skopiowany musi być wyraźnie zaznaczony...jakoś w fragmentach filmów na yt i tym podobnych autorzy nigdy nie wrzucają jakiegoś specjalnego napisu UWAGA FRAGMENT FILMU SKOPIOWANY Dlaczego? Bo nie ma takiej potrzeby określonej przepisami. Zawsze na zakonczeniu pracy podaje się źródła z których się czerpało. Dlatego będę bronił swojego.

Gdybym nie miał racji nie kłócił bym się o nią. Zanim użyłem cytatu dokładnie przeczytałem co mi wolno a czego nie wolno.

Polecam:
https://steemit.com/faq.html#What_is_considered_spam_or_abuse (pkt 10). Użytkowniczka @julietlucy nie dała ci flagi. Ja sam jestem wdzięczny za wszystkie rady, które dostałem na początku. Nawet jeśli nie były w formie głaskania.

Dziękuję @jacekw, że starałeś się @smulu wytłumaczyć, że nie chciałam źle.
Smulu, jestem na platformie dwa miesiące, od początku jak tylko tu jestem wielu ludzi dawało mi rady, choć dotyczących plagiatu nigdy nie dostałam bo po prostu pisze o moim życiu i przemyśleniach więc nie mam jak popełnić tego błędu. Za to pare razy została mi zwrócona uwaga o błąd ortograficzny i było mi wstyd, ale cieszyłam się, że ktoś mi je wytknął. Tak tutaj jest na steemit, większość ludzi pomaga wszystkim dookoła.
Jak bym chciała źle dla ciebie to bym ci dała flage, a ja dałam ci komentarz z radą, żebyś to poprawił. Jestem tu dwa miesiące jak pisałam i widywałam już ludzi, którzy plagiatowali jak opętani, ty dałeś źródło, nie mówię, że chciałeś źle. Ale zacząłeś się stawiać mimo dobrej rady i widocznie komuś się to nie spodobało. Teraz w dodatku mówisz, że się czepiam i że jestem toksyczna...a ja chciałam pomóc...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63376.09
ETH 2692.84
USDT 1.00
SBD 2.59