You are viewing a single comment's thread from:

RE: Retro reanimacja - Odnawianie i naprawa myszki do Amigi.

in #polish6 years ago

Tak się zastanawiam - znasz jakąś stronę z grami na platformy Win95 -> 98 / ME? W sensie nie chcę linków, chcę tylko listę gier, które chodziły z Windowsem tym

Sort:  

Przyznam się, że w tamtym czasie nie miałem jeszcze PC i katowałem pierwsze PlayStation do upadłego, więc gry na PC z tamtego okresu to dla mnie temat dość odległy. Kiedyś jednak szukałem gierek pod DOSa żeby pobawić się DOSBoxem itrafiłem na stronę https://www.myabandonware.com gdzie można przeglądać gry rocznikami, nie wiem czy jest to kompletna lista, czy tylko zbiór gierek, które można pobrać pseudo legalnie, ale jest tego tam masa. Chwalą się, że ponad 14.000. Każda jest w kilku zdaniach opisana i posiada podstawowe dane typu rok wydania, gatunek, wydawca, platforma itd.

Warto zacząć od Wayback Machine : http://archive.org/web/
Na głównej stronie masz u góry po lewej zakładkę (dyskietkę) software. Ich blog / forum też można przekopać Jeśli szukasz czegoś konkretnego.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59232.68
ETH 2638.71
USDT 1.00
SBD 2.44