Sort:  

Fervi lubię z Tobą pisać, przecież to możesz sam sprawdzić, powiem Tobie tak nikt nie ma zamiaru nikogo oszukiwać. Wszystko jest uzależnione od postu, staramy się dzielić sprawiedliwie, nie martw się na pewno nikt nie jest poszkodowany. Nie długo będzie raport od grupy kto ile oddelegował i ile już dostał. Z resztą wiesz że tu się nic nie ukryje.

Na prywatnych grupach część prawdy się ukrywa :( Szkoda, szkoda. Gdybym nie wiedział to bym uznał całą akcję za śmieszny żart

Dlaczego Ty zawsze musisz ciągnąć w swoją stronę na siłę, nawet jeśli nie masz racji i się mylisz.

Wybacz, bycie na waszej czarnej liście doprowadza mnie do śmiechu xd
Jedyne co mnie zastanawia czy jakoś podpadłem strefie netu

A kto Tobie powiedział że jesteś na jakiejś czarnej liście, po pierwsze nie ma takiej listy, a po drugie to użytkownicy decydują kto ma dołączyć do grupy. Fervi odstaw to co bierzesz lub zmień dilera, to ci nie służy.

Proszę cię, nie okłamuj mnie. Znam chyba wasze plany do końca roku i założenia, nie są zbyt przyjazne

To super, to weź zdradź dla mnie te plany bo ja nie wiem co będzie do końca roku. A przy okazji wszyscy się dowiedzą.

No nic, chociaż widzę, że strefie netu bardziej puszczają nerwy ;)

Znasz nasze plany :D Opowiesz mi o nich? Nasza grupa ma strukturę paranoidalną z którego poziomu masz wiedzę? Może z samego szczytu? Na samym szczycie siedzi miś...
DSC02287.JPG

...i powiedział że nie ma planów nawet na najbliższy tydzień a ty mi roczne przepowiednie chcesz podarować :D Wchodzę w to :)

Musisz samolot wynająć ;) Chyba w Vice City była podobna misja ... Jeśli wiesz o co chodzi

strukturę paranoidalną

Oj tak, zgadza się

Co dostają ??? Hmmm +2 do Charyzmy :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44