Plany na rok 2018 - Raport 22

in #polish6 years ago

Początek roku to zawsze próba rozpoczęcia zmian w życiu z jakiegoś powodu. Prawdopodobnie "coś się kończy, coś się zaczyna". A pół roku to zwykle mnóstwo czasu na wprowadzenie zmian przed "wakacjami".

SteemFest, SteemFest i po SteemFest - świetna zabawa, poznałem dużo osób, rozmowy i negocjacje trwają ;) Polecam, jak kogoś stać by na kolejny się wybrał, bo naprawdę warto.

Dieta

No cóż, może czas wrócić do odchudzania się? Pewnie bym warzył mniej gdyby nie SteemFest (bo wiadomo - stoły pełne żarcia to można się nażreć za friko :D), ale mimo to nie przytyłem mocno (bo wcześniej schudłem troszkę :D), więc zaczynamy ze 108.8 i zobaczymy co za dwa tygodnie.

Kryptowaluty

Świat bogactwa, pieniędzorów i milionów dolarów stoi przed nami otworem :D Czy coś tam. Bitcoiny jak zwykle w tym samym stadium, ale co ze Steem?

Według moich obliczeń (chociaż mogłem coś przeoczyć) mam 3525 Steemów, a dwa tygodnie temu miałem 3412, czyli wzrost o ponad 200 steemów miesięcznie. Trochę bida :( Ale idziemy do przodu

Inne

Trwają pracę nad DMusicShop, czyli sklepie muzycznym. Paru twórców muzyki już mamy wstępnie, więc mamy nadzieję, że oferta przypadnie do gustu. Wstępnym celem jest sprzedaż utworów oczywiście za Steem, ale w dość korzystnych cenach (chociaż oczywiście ceny będą zależeć od twórcy).

Coś jak kiedyś Apple miał wprowadzić ofertę "dolara za utwór", która była dość kontrowersyjna w świecie, gdy utwór potrafił kosztować dużo więcej.

Drugi plan zakłada znacznie lepszą współpracę z Utopianem, którego zaniedbaliśmy przez problemy. Jednakże dzięki SteemFestowi dostaliśmy informację co i jak robić i może się uda :)

Trzecie zadanie jest wzmocnienie polskiej społeczności dzięki Wise, ale o tym (czy coś się uda) dowiecie się później.

No i wysłaliśmy DGameShopa do upvotowania polskiej społeczności co MOŻE przełoży się na większe zarobki. Lepszy rydz niż nic :D

Sort:  

Czekam na rozwój nowych projektów :)

Też czekam ... :D

Fajny raport i jestem pełen podziwu tego że robisz go regularnie. Ja też dużo planuję ale czasem gubię się w tych wszystkich zadaniach...
Ale teraz wiem co zrobię - tak jak Ty skoncentruję się na kilku 2-3 projektach mi max 3 zadaniach :)

ps. Dziękuję

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50