Plany na rok 2018 - Raport 15

in #polish6 years ago (edited)

Początek roku to zawsze próba rozpoczęcia zmian w życiu z jakiegoś powodu. Prawdopodobnie "coś się kończy, coś się zaczyna". A pół roku to zwykle mnóstwo czasu na wprowadzenie zmian przed "wakacjami".

Tworzenie mnóstwa projektów na Steem jest dość męczące. Nie muszę każdego programować (bo są np. zrobione), ale trzeba pilnować. Dodatkowo trzeba zdobytą wiedzę starać się wykorzystać nie tylko w przyszłych, ale też przeszłych projektach by były mniej awaryjne czy ogólnie sprawniejsze.

Diet

Na diecie ~107. Staram się zrzucić do poprzednich, ale przede wszystkim nie przytyć do 110 ;) Na razie muszę poszukać "zakrywaczy" głodu, to główne rozwiązanie problemów (coś co zapycha, a przy tym nie jest ultra kaloryczne). Często produkty w sklepie przekraczają granicę 1 kcal na 1 gram produktu, ja staram się szukać takich, co mają 0.6 kcal / 1 gram albo i mniej. Różnego rodzaju jogurty mają takie parametry (maślanki, kefiry, ogólnie produkty mleczne).

Money

W kwestii zarobków udało się zoptymalizować parę rzeczy i zwiększyć ilość zarobków, co jest ciekawe głównie w skali roku, chociaż w skali dnia również coś zmienia. Wzrost o jakieś 25 centów dziennie. Nie jest to dużo, ale mówimy o kolejnej wartości dodanej (do poprzednich wartości). Oczywiście kwota może oscylować w zależności od kursu ... wiadomo.

W skali roku to 90 dolarów czyli powiedzmy - 90 Steem Power.

Z drugiej strony ekipa Steemit pracuje nad rozwiązaniami "równości głosów", w której głos każdej osoby nie będzie zależał od niczego. Każdy będzie miał taki sam głos. Pytanie czy wtedy Steem Power nie straci na wartości ;)

Ilość BTC: 1,35
Ilość STEEM: ~2953

Inne rzeczy

Pracę trwają nad aktualizacjami w DGameMarket, czyli pracujemy nad Alphą 3. Niebawem odbędzie się promocja zaprzyjaźnionego z nami projektu na Steemit, na który zapraszamy (ale nic nie zdradzę!).

Pl-Blog

Zostałem poproszony przez panią z czapką Red Hata o odpowiedzenie na pytania zawarte w konkursie pl-blogowym ;) Część pytań mnie nie dotyczy, więc usunąłem (najwyżej dyskwalifikacja :P)

  • Utwór mojego życia to Urke (Wilki) - Pijemy za lepszy czas ... ;)
  • To, co zawsze muszę mieć w lodówce to powietrze ;) Staram się nie używać lodówek
  • Podróżowanie to dla mnie ... męczarnia związana z pakowaniem.
  • Film, z którego nigdy nie wyrosnę.. Matrix
  • Gdy mi smutno, to jeszcze mocniej pracuję. Cierpienie jest motywatorem moich prac.
  • Mam ciarki, gdy ktoś piszczy kredą
  • Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez Steem. Nie mogę sobie pozwolić na opuszczenie nawet jednego dnia ;)
  • Mój dom marzeń to fajny camper
  • Mój szacunek wzbudzają pozytywni fanatycy. Walczą o sprawę w którą wierzą.
  • Góry są dla mnie przeszkodą terenową
  • Marzenie, które jeszcze przede mną, to realizacja wszystkich marzeń i emerytura w wieku 30-40 lat ;)
  • Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak śmieszne filmy z jutubów.
  • Najprzyjemniejszy zapach to zapach piwnic. Niektóre jakoś tak dziwnie pachną i podoba mi się (nie wiem :D)
  • Chciałbym aby ze świata zniknęło zło całego świata. Sami potrafimy powodować problemy, a co dopiero inni.
  • Mój najważniejszy dzień jak dotąd to dzień otrzymania $19.5 w Bitcoinach od kolegi. Zacząłem się zastanawiać "co ja właściwie takiego dostałem?".
Sort:  

Może dla mężczyzny pragmatyka to trochę zachodu, ale polecam warzywa duszone, grillowane, lekko podsmażane no i kiszone. Moja ulubiona sałatka, która zajmuje pół talerza obiadowego to pomidorki koktajlowe w połówkach i pokrojone ogórki kiszone.

Dziwnie się czuję po informacji o "równości głosów". Chyba nie jestem psychicznie gotowa na pojawianie się w trendingu. ;)

Zawsze możesz zostać steemową gwiazdą :P

Za późno ;-). @bowess już jest gwiazdą. Przynajmniej w najfajniejszym kawałku Steemit.

Jest na polish i pl-artykuly, ale nie w całym Steem. Koncerty, wywiady ... kariera już czeka za rogiem ;)

Patrzę tu i czekam, kiedy @fervi w Pytaniu na śniadnie będzie miał stały kącik albo zastąpi Kam(m)ela. :D

Zrzekam się. Nie przypominam sobie.
To może ja teraz wpiszę NIE, dzięki czemu trafię na czarną listę gwiazdorstwa. :)

To wszystko za późno :-P.

Tak.. emeryturka w wieku 30 lat hm... mógłbym zająć się wyłącznie moją pasją :). Powodzenia w konkursie !

Właśnie Steemit jest u mnie także codziennością. Jak u większości tutaj. Czyżby jakieś uzależnienie?
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66