Plany na rok 2018 - Raport 10

in #polish6 years ago

Początek roku to zawsze próba rozpoczęcia zmian w życiu z jakiegoś powodu. Prawdopodobnie "coś się kończy, coś się zaczyna". A pół roku to zwykle mnóstwo czasu na wprowadzenie zmian przed "wakacjami".

Wydaje się, że przyjazd rodziny to fajna rzecz - ogólnie tak, ale katastrofa dla diety :P O tym wszystkim dowiecie się po przerwie na reklamy.

Heavy Fighter

Niestety z powodu rodziny musiałem zarzucić dietę, co sprawiło wzrost wagi, ze 104.6 na 108.1 :( Tragedia, ale liczę, że w 2 - 4 tygodnie wrócę. Oczywiście nie poddajemy się, ale trzeba będzie po schudnięciu dbać o linię jeszcze bardziej (wyrównać jakoś). Liczyłem, że może na 106 się zatrzyma, ale od jutra będę mógł zająć się tym.

Money, Money, Money

No cóż, dzisiaj na głównym koncie zdobyłem 2000 Steem Power. Część rzeczy mam zdelegowane do bota, dlatego głos jest troszkę mniejszy. Oczywiście to nie jest moje jedyne konto :P

Łącznie na moich szwajcarskich kontach w Steem jest ~2400 Steem Power. Do 10k daleko, ale rośniemy w siłę.

Na Bitcoinach na razie się średnio skupiam, ale dostałem 15 dolarów dotacji :)

Inne rzeczy

Innych rzeczy nie stwierdzono ;) Pracę nad DGameShopem trwają, może niedługo sprzedawać też inne rzeczy. Negocjujemy z twórcą pewnej gry sprzedaż jej w sklepie, ale gra jest trochę zabugowana ... Zobaczymy.

Jak ktoś ma jakieś projekty, które warto wprowadzić do platformy Steem, to niech poda. Może uda się zrealizować. No i możecie sami pisać swoje relacje z planami w tagu #pl-nowyja [wstępnie takie coś wymyśliłem].

Sort:  

3mam kciuki sam zrzucam wage :)

Ciepło się zrobiło, odwiedziny znajomych na działce, w planach wyjazd do rodziny, grill za grillem i stwierdzam, że nie mogę opanować brzuszka i boczków.
Ciężkie czasy nastały i ciężko trochę się ograniczać jak wokół takie zapachy.
Pozdrawiam z działki i na razie nie próbuje dbać o linię. Przy wzroście 176 mam 88 kg a było już 85. Ach te jedzonko.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61029.99
ETH 3375.14
USDT 1.00
SBD 2.48