Pipepanic - Wolne Granie

in #polish7 years ago

Nie wiem jak u was, ale był kiedyś okres w życiu (początki Windowsa) gdy ludzie zaczęli przechodzić na gry typowo Windowsowe (a nie DOSowe jak kiedyś), można było pograć w „kulki” , „mambę” czy odpowiednik „pipewalkera” (nie pamiętam nazwy …).

Gra polegała na tym, by w określonym czasie z punktu A do punktu B zrobić system kanalizacji, by woda nie wylała się nigdzie „na podłogę”. Przez lata powstało wiele wariacji gry i jedną z nich obserwujemy na Androidzie – Pipepanic.

W Pipepanic musimy stworzyć rurę między jednym punktem, a drugim za pomocą losowo dystrybuowanych rur.

Raz na jakiś czas jest bardzo fajnie jest w nią pograć, ale raczej zalicza się ona do rodzaju „pięciominutówek”, czyli gier do pogrania w wolnej chwili jeśli mamy potrzebę.

Sort:  

taa pamiętam jak namiętnie grałam w ustawianie odpowiednio tych rur na kompie :D

Jedna prawilna rozrywka ;)

Haha ... grałam w "rury", nawet mam gdzieś tą grę jeszcze na CD, tylko komp już nie ten i jej raczej nie obsługuje ;) Mam sporo gier na starego win'a i szkoda mi ich wyrzucić ale pewnie trzeba będzie :)

Zawsze można próbować odpalić ;-)

Nie wszystkie chodzą, próbowałam... ale wracam czasami do tych co chodzą ;) :)

"Pipe Dream" - baaaardzo stara gra ;] Tak 1990

Później był też wersje z jadącymi samochodami po drodze czy pociągami po torach. Koncept ten sam, milion wersji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69747.29
ETH 3747.51
USDT 1.00
SBD 3.78