Patyczak Steemiak - Konkurs Kreatywny

in #polish6 years ago

Są rzeczy, które nigdy nie powinny wyjść na światło dzienne - Desert Bus, Fiat Multipla, Microsoft Windows, iPhone ... ale wyszły. Przed tym samym dylematem stanąłem próbując zrobić coś fajnego na konkurs o "Steemiakach", ale zapomniałem o posiadaniu dwóch lewych rąk. Wyszło co wyszło, publiczność oceni ;)

Historia tego "cuda"

Zauważyłem, że wiele osób ma problem z wymyśleniem jak powinien wyglądać ich Steemiak. Postanowiłem podzielić się moją historią, a może kogoś natchnie.

Na początku plan zakładał wzięcie moich ubrań i stworzenie ludzika z wieszaków i balonu. Początkowo spodobał mi się, ale jego gabaryty byłyby zbyt duże co odrzuciłem - chciałem coś małego, "świeżakowego".

Drugim pomysłem było wzięcie butelek plastikowych, ale też nie byłoby w co ubrać ...

Zacząłem kombinować i "eureka" - zrobić steemiaka z odpadów domowych - zużytych zapałek (co się nie do końca udało) i korków od butelek plastikowych.

Co żem uczynił.

Wziąłem parę zapałek, parę korków i chciałem połączyć w ludzika używając kleju szybkoschnącego. Projekt na papierze wydawał się oczywiście bardzo dobry, ekologiczny (w miarę), tani i "ładny". BO PRZECIEŻ CO MOŻE PÓJŚĆ NIE TAK.

image.png

Najpierw próbowałem stworzyć nogi, czyli skleić dwie zapałki. To akurat dało radę zrobić, większym problemem było przyklejenie nóg do butów ... co się nie udało. Może już za dużo kleju tam wlałem albo za małe miejsce styku między dwoma przedmiotami było, ale buty nie zdały egzaminu ...

Przykleiłem więc nogi do rąk, kręgosłupa i głowy. Większym problemem (którego nie rozwiązałem) było namalowanie czegoś o tej osobie - Steemiak ma dotyczyć konkretnego Steemianina. Niestety okazało się, że po korkach nie da się pisać praktycznie ... no tak.

image.png

Początkowo chciałem, by była to @bowess, ale popatrzyłem na tego Frankensteina i bardziej przypomina mnie. Dlatego używając magii painta dodam co nieco w postprodukcji. Kolejne osoby do rodzinki (bo planowo miała to być damska reprezentacja Steema) nie będzie, bo widać jak to wygląda :D

IMG_20180929_175643xxx.jpg

Thanks for not aborting me ...

Natomiast bardzo serdecznie zachęcam do startowania w konkursie, pomimo poklejonych palców jest ciekawe coś takiego stworzyć ;) No i oczywiście jest to jakieś oderwanie od rzeczywistości - może uda się częściej startować w tego typu konkursach - kto wie? ;)

Oczywiście wyciągnijcie też lekcję z mojej porażki ;)

Sort:  

HAHAHAHA :D Wybitne! :) Może jednak wydruk 3D?

Nie mam drukarki 3D :D Ale może 2D kiedyś ;)

Ja mam nawet 2D WOW!
Jeżeli chcesz to mogę Tobie wydrukować następną pracę w tej drukarce 😝.
Dokładny model:
image.png
Jego dokładne cechy:

  • Żre dużo tuszu
  • Wywala błędy
  • Pożera i gniecie kartki
  • zacina się
  • nie skanuje dobrze
  • nieraz ma błędy w druku

Poza tymi jakże nieważnymi cechami drukuje świetnie. Polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Moja ulubiona cecha to "pożera i gniecie kartki". Właśnie zostałam fanką tej drukarki 2D. :D

Może śmieszne, ale já pó tym wszystkim nie jestem fanem tej drukarki :P

Dobra, konkurs już rozstrzygnięty, mamy zwycięzcę :D

Ja miałem robić, ale motywacje mi odeszły pó tym jak zobaczyłem z kim miałbym się mierzyć. No niestety są dobrzy, ale są też genialni 😄

Jesteś genialny w swej prostocie :D

Pali się do walki :)

Pozamiatałeś :)
Jedno mnie tylko zastanawia, co symbolizuje wypalona zapałka w kierunku głowy?

Nic, recykling (zamiast używać nowych starałem się zużyte) :P

Daje okejke =) 1538244545268743283645.jpg

No i troszkę smuteczek. To mógł być steemiak Bowess, ale się nie załapał po etapie konstrukcji szkieletu. :)
Ale ten jest przesłodki. Nawet niebezpieczny, bo podejrzewam, że klienci w dyskontach by się o niego zadeptywali. Dla mnie bomba!

..Przykleiłem więc nogi do rąk.."

🤣 hahaha

i jak to, że "buty nie zdały egzaminu"?!
uważam, że buty -przyklejone do nóg, przyklejonych do rąk- są mega!
zgrabne, niebieskie, i w dodatku do pary!

REWELACJA!!!

:-D


Nie dam rady powstrzymać ciekawości, zżera moje trzewia - błagam, narysuj na kartce jak ostatecznie miała wyglądać fanowska figurka @bowess!!

Zdaje się, że pozamiatałeś system :)

To się cieszę :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56714.19
ETH 2341.70
USDT 1.00
SBD 2.37