Mów Do Mnie

in #polish11 months ago

Mów Do Mnie to film z gatunku horroru dostępny w kinach, chociaż według neta jest z 2022 roku. W każdym razie bohaterowie za pomocą zmumifikowanej ręki medium wzywają dusze (z czyśćca) za pomocą tej komendy i pozwalają im oddawać swoje ciało na kilkadziesiąt sekund (domyślnie 90).

obraz.png

Za sprawą przypadku do jednej z bohaterek przychodzi jej matka i zaczyna ją nawiedzać. W większości przypadków po skończonym rytuale duch znika, ale jej nie znika i nawiedza na różne sposoby doprowadzając do tragedii.

Nie chcę też mocno spoilerować filmu :D

Po obejrzeniu filmu przeczytałem recenzje i cóż. Film jest trochę horrorem, ale nie jest straszny za bardzo. Jasne, jak ktoś nie lubi horrorów całkowicie to może nie przejść obojętnie, jednakże ja nie jestem fanem i nie bałem się. Layers of fear to to nie jest :P

Film IMO można obejrzeć raz i nie wracać do niego. Nie jest to najgorszy film na którym będziemy narzekać, że byliśmy, ale nie porywa.

Mów do mnie jest dobrym filmem, ale nie oczekujcie zbyt wiele.

Taki komentarz z serwisu rytmy.pl definiuje ten film :P Jeśli macie karty Unlimited w Cinema City lub podobne z waszych kin to jest to pozycja bezpieczna, że tak powiem. Ale jeśli raz na jakiś czas idziecie do kina, to zrezygnujcie z tego seansu.


Posted from https://blurtlatam.intinte.org

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65353.50
ETH 3202.07
USDT 1.00
SBD 2.61