List do mmmmkkkk311

in #polish6 years ago (edited)

Witaj @mmmmkkkk311

Uważam, że ostatnie wydarzenia jakie miały pomiędzy nami miejsce przekroczyły pewną granicę. Ideologiczna sprzeczka przerodziła się w pozbawiony sensu festiwal wzajemnych zaczepek. Zdaję sobie sprawę, że po tym wszystkim naprawdę ciężko będzie się nam dogadać, jednak warto byśmy tym razem już definitywnie zakopali dzielący nad do tej pory topór wojenny. Potem już na spokojnie omówimy bieżącą sytuację i to w jaki sposób możemy uniknąć dalszych konfliktów.

Jeżeli nie damy rady razem budować polskiej społeczności, to może przynajmniej uda się nie wchodzić sobie wzajemnie w drogę.

Pozdrawiam
Fervi

Sort:  

A więc działania wojenne zakończone, teraz tylko traktacik pokojowy. :)

Ja starałem się nie atakować, ale cóż :D Zobaczymy co będzie, bo nic nie jest przesądzone, a wyszedłem z inicjatywą po prostu ...

Niech się Wam wiedzie! ;) Mam nadzieję, że pojednanie tylko wzmocni Polską społeczność ;) Mimo różnych poglądów zawsze można znaleźć więcej rzeczy, które Was łączy niż dzieli ;) Pozdrawiam i życzę pojednania na AMEN! ;)

Trzymam kciuki za dogadanie sie i propsuję ochłoniecie emocji

Mam déjà vu, a jednak nie. Od ostatniej takiej akcji minęło zaledwie 25 dni , tak podpowiada steemit link ;)
Nie wytrzymałeś chyba nawet 24h z brakiem docinek do @mmmmkkkk311 ;)
Zeruje licznik : "Dni bez ataku @fervi na @mmmmkkkk311" : 0
I trzymam kciuki.

Zaledwie czy aż? :P

Widocznie za krótko tu jestem ;) W takim razie gratulacje, jest rekord do pobicia ;)

Panowie, trzymam kciuki za rozejm! Pozdrawiam :)

Jeszcze @rafalski z @mmmmkkkk311 i naprawdę zaczęłoby się robić ciekawie, ale raczej będzie to niemożliwe.

Szkoda, bo być może rozwiązałoby to konflikty raz na zawsze.

Normalnie dalibyście sobie po razie i potem poszli na piwo i wyjaśnili wszystko a tak online to trzeba kombinować, jakieś posty, listy, flagi, komentarze. Panowie jak już wspomniane, jeśli nie możecie się znieść to nie wchodźcie sobie w drogę i nie czytajcie i nie docinajcie sobie nawzajem. Trzymajmy się razem mamy bo każdy z was dobra robotę tutaj robi. Dzięki za cala pomoc dla @fervi i @mmmmkkkk311 :) W kupie siła :D

W końcu poszedłeś po rozum do głowy :-) Zamknij temat i trzymam kciuki. Pozdro. Ps. @noisy dobrze Ci powiedział lepiej wziać się do roboty a nie ciągle narzekać :-)

Mam 8 kont z czego 6 aktywnych, jestem kuratorem OCD i whale, mam sklep internetowy na steem i market na steem i wiele innych projektów. Pomijając już blogowanie. Roboty mam w nadmiarze ;)

No widze ze angaż duży. Praca niedoceniona i tyle. Pozdro!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14