Kiełbaski sojowe w przyprawie paprykowej ;(

in #polishlast year

Jako, że zaczyna brakować kiełbasek wegańskich w Auchan (tarczyńskiego), a Majówka już za pasem, to postanowiłem przyjrzeć się ofercie biedronki, która jest imponująca.

O boże, o kur ...

Postanowiłem na spróbowanie wziąć kiełbaski sojowe w przyprawie paprykowej. W sumie to chyba jedyne kiełbaski, jakie są, dodatkowo niskokaloryczne w miarę (175kcal / 100g, to całkiem dobry wynik).

Kiełbasek mamy 8, ale dość małych. Dodatkowo promocja - 2 za 11zł skusiła mnie.

Postanowiłem je ugotować w biedomiksie na parze. Możliwe, że w tłuszczu zaczęłyby lepiej smakować, ale też ograniczam tłuszcz xD

Do tego oczywiście ketchup. Same w sobie są chyba wegańskie, no ale ten ma też mniejszą zawartość cukru, więc mniej kcal.

Walory wyglądowe

Z zewnątrz przypomina to jakąś kiełbasę, ale pachnie tylko papryką. Trzeba by dorwać jakąś wersję naturalną, ale podejrzewam, że niczy mnie pachnie ...

Smakowo jest bardzo słabo. Dominuje mdłość, W ogóle nie czuć papryki. Moim zdaniem jak ktoś chce to jeść, to zaopatrzeć się w duże ilości ketchupu, by zabić mdłość i nadać smak. Pytanie czy nie warto jeść samego ketchupu (XD) albo czegoś innego.

Tarczyński to to nie jest. Oczywiście możliwe, że komuś to smakuje, ale ja mówię - pas. Nie jestem w stanie tego jeść na trzeźwo.


Posted from https://blurtlatam.intinte.org


You can read this text in the original on the Blurt platform.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65