IntinteCoin

in #polish7 years ago (edited)

Witam! Czas na oficjalną prezentację mojego coina na Steemit :) Pogadajmy o IntinteCoin i NoCoin.

IntinteCoin

Bardzo wiele osób korzysta z wolnego oprogramowania - nawet jeśli nie Linux, to Firefox, 7-Zip, LibreOffice, Gimp, Krita, Pinta, Steem, Bitcoin ... Programów jest mnóstwo i raczej nie ma co się ograniczać.

Tworzenie programów kosztuje. Nawet jeśli programista robi to za darmo (jak zwykle ja) to poświęca czas, wtedy często pije np. Colę (więc ponosi koszty), czasem kogoś zatrudni. Te same problemy mają też inne projekty - Firefox dostaje (lub dostawał) kasę od Google, a Linux (jądro) ma często płatnych programistów.

Jednak na każdy jeden duży projekt przypada z 10 małych, które za chiny ludowe nie mają finansowania. Odbija się to po części na jakości oprogramowania, które mamy. Kiedyś wstępnie obliczyłem, że mogę zrobić grę za 3.5k złotych - oczywiście nikt poza mną nie poniósłby tych kosztów, a przecież wspólnie możemy się złożyć czy nawet (jak ktoś ma talent) - wspomóc.

I z tego gdybania powstał IntinteCoin, który

  • Wspierałby moje projekty
  • Wspomógłby R&D różnych projektów
  • Część pieniędzy poszłaby na wsparcie innych projektów - np. 0 A.D.

0 A. D. to jedna z najbardziej rozwiniętych gier FLOSS jakie istnieją (moim zdaniem)

Twórcy gry, która jak widać - jest spora - poprosili w popularnym serwisie IndieGoGo o kwotę 240 000 dolarów, gdzie zatrudniliby profesjonalnych aktorów, stworzyliby mnóstwo rzeczy. I co z tego, że gra ma bardzo dużą popularność, skoro nawet 40k nie dostała ... gdyby nie flexible goal, to by nic nie dostali. Można się zastanawiać czy 240k to dużo czy mało - patrząc na fundusze EA wkładane w gry to prawie jak nic, ale jednak ludzie nie chcą płacić za darmowe gry (czy raczej sypnąć do koszyka).

Sam staram się raz na jakiś czas wrzucić komuś 5 dolarów czy 10 ... jednak umówmy się. sam nie sfinansuję wszystkiego ;)

Wierzę, że IntinteCoin i duża ilość kupujących może jednak część projektów sfinansować. I z tą myślą stworzyłem ten token.

Założenie jest proste. Ja tworzę gry, programy, strony (mam 3 strony w Steem, a kolejne w drodze), Wy macie dostęp do tych rzeczy i kupujecie IntinteCoiny, za które (jeśli się uda - nie obiecuję zysków, bo złodziejem nie jestem) będzie można kupować drobne usługi - np. własną kartę do gry (jeśli będzie ona zgodna z "duchem gry") czy np. własną reklamę podczas instalacji gry (i tak dalej).

Token został wygenerowany w nakładzie 25 milionów sztuk, ma 10 miejsc po przecinku ... bardzo dużo rzeczy opisałem w tzw. "Whitepaper", który znajduje się tutaj: (nie będę powielał informacji)
http://194.28.50.88/intintecoin.pdf

W tym dokumencie dowiecie się jakie projekty robimy (niektóre), o założeniu tokena itd.

Jeśli ktoś jest zainteresowany tokenem, może go kupić na Etherdelta. Aby tego dokonać należy mieć na tej giełdzie Ethereumy.

https://etherdelta.com/#0x2798aa81ad4cce7c17f63b70d3cf4e84874d6dbd-ETH

Czasem się okazuje, że cloudflare przechwytuje "zapytanie" do strony i przekierowuje na jakiś inny token (błąd). Należy wtedy jeszcze raz wejść na link (na nowej zakładce) i powinniście zobaczyć informacje o IntinteCoinach. Ceny dałem dość niskie, chociaż liczę, że będą rosnąć z czasem.

Jak ktoś ma pytania (lub problemy), niech wali śmiało. Można dogadać się "poza Ethereumowo" w razie czego (obliczę przelicznik i zaproponuję cenę).

NoCoin

NoCoin to po prostu brak coina. Ktoś może nie chce kupować Ethereumów, nie chce IntinteCoinów, a chce po prostu wesprzeć projekty - czyli klasyczna dotacja pod marketingową nazwą ;)

Steem:


https://busy.org/transfer?to=fervi&amount=1.000&currency=STEEM&memo=Donate%20for%20Intinte%20Foundation

Steem Dollars:


https://busy.org/transfer?to=fervi&amount=1.000&currency=SBD&memo=Donate%20for%20Intinte%20Foundation

Bitcoin:


1DgcC5VAAomcd5BeGWWDQftyMiDj2niK66

Ethereum:


0x23FfB7753deC2b9b799952f716B85f7eC6Dda0E6


Mam pytanie!

To zadaj! Od tego jestem by pomagać :P

Sort:  

Kurde, wypuściłeś to akurat jak przez tydzień mam dostęp tylko mobilny i nie ogarnę tego wszystkiego. Za tydzień coiny jeszcze będą?

Całe życie będą. Są w blockchain, nie da się ich usunąć (po prostu mogę ich nie sprzedawać i mieć wszystkie, ale sensu to ni ma :D)

Jak kupię coiny mogę je trzymać w Myetherwallet czy tylko na tej giełdzie.Słyszałem o tej giełdzie ale nigdy tam nie kupowałem

Na 99.9% możesz trzymać na Myetherwallet. Tylko musisz dodać coina do listy

Dlaczego nie na 100% wybacz nie rozumiem.Ile 1 coin kosztuje? przeliczając na dolary

Nie testowałem MyEtherWallet w warunkach trzymania coina, mam u siebie na Ethereum Wallet. Widziałem tylko jak ktoś robi.

1000 coinów (bo na razie są niskie ceny i pewnie projekt upadnie i odkupię za 10 krotność wtedy [jak to nie będzie duża suma]) kosztuje 0.001 ETH czyli 30 centów. Tak więc 1 coin kosztuje 0.03 centa

Później pułap rośnie, więc 1000 coinów kosztuje 2x więcej, czyli 0.06 centa itd. Będę obserwował rynek w razie czego

A na tej giełdzie mogę trzymać te coiny bez stresu ze zginą.Wiem że nie możesz zagwarantować za tą giełdę,ale naprawdę jej nie znam

Jest o giełda zdecentralizowana oparta na smart contractach (nie ma właściciela). Jak się boisz zabaw z MyEtherWallet to dodaj IntinteCoina, 1 ci wyślę i powiesz czy działa. Nawet sam chętnie przetestuję.

Dodatkowo podobno jest chińska aplikacja imToken także do tego

Możemy to zrobić jutro na spokojnie?Już dziś możesz napisać mi instrukcję jak mam dodać tego coina

Dobra, sam przetestuję :D Jak mówię - używam Ethereum Wallet (ten od twórców Ethereum) i tam działa bez problemu. Sam się pobawię i dam instrukcję

Sorry nie pomyliłeś się piszesz 1000 coinów = 30cent a licząc 1000 0.03 za coina daje 30$

Musiałem pomylić jednostkę, powiedzmy tak:
Na giełdzie jest
1000 coinów za 0.001 ETH (30 cent)
1000 coinów za 0.002 ETH (60 cent)

Czyli za 90 centów masz 2k coinów. Jak projekt upadnie za te coiny (odkupię) dam 10 dolarów. (powyżej nie wiem czy będę mógł, bo też nie zarabiam na tych coinach xD) - przez upadek mam na myśli - pierdzielę. Jeśli jednak nie upadnie (czyli będę rozwijał - czy próbował) to powiedzmy za 1 dolara (uzgodnimy) odkupię, tylko będziesz musiał dać znać, że chcesz sprzedać; tak żebyś był do przodu o parę centów.


Spodziewałem się czegoś - o, co prawda typ nie obiecuje zarobku (bo mogę tobie w razie czego oddać hajs, ale jakby 500 osób kupiło to wiadomo ...), ale robi gry (darmowe), to mu rzucę dolara czy coś. Niestety prawda jest taka, że wiele osób było zainteresowanych coinem, a ostatecznie nikt nie kupił :D

Zresztą troszkę się nie dziwię. Rozmawiałem z twórcami naprawdę dobrych projektów (w sensie technologicznie itd) i dostają 20 dolarów na 5 lat i to jak ja wpłacę 10.

Może jakaś reklama bo aż dziwne,że gry się nie sprzedają co jakiś czas słychać,tu jakaś gra tam jakaś gra.Nie do pomyślenia

No tak, ale gry komercyjne się sprzedają - z nakładem reklamowym itd. A jak powiedzmy sam zrobisz grę? Na Steam jej nie wrzucisz, bo nie zarobisz (gra darmowa), jedyne co możesz to spamować. W każdym razie do łóżka!

Witaj mam małą sugestię co do sprzedaży coinów(tylko bez obrazy nie to mam w zamiarze)możesz mi przelać coiny na mój portfel czy muszę z giełdy kupić?Piszesz że 1000 coinów kosztuje 0.001eth a sam przelew na giełdę z Bittrex koszt 0.005eth.
Chcę kupić Twoje coiny,jakoś Ci pomóc,tak jak ja bym coś robił tak samo było by mi miło jakby ktoś to docenił.Mam pomysł może jakąś część coinów spróbuj sprzedać Tu na Steemit za Steem może szybciej by się więcej osób znalazło żeby Cię wesprzeć.Np.za 1 steem tyle i tyle monet za 0.5 Steem tyle Sam musisz przeliczyć.Ja bym tak chciał kupić powiedzmy za 10 euro na dużą Cole płatne w Steem co ty na to?

O to mi chodziło w punkcie

Można dogadać się "poza Ethereumowo" w razie czego (obliczę przelicznik i zaproponuję cenę).

Gdzieś tak na oko, za 10 euro to proponuję (obliczając rosnącą cenę i promocje jakieś itd). Z 35k ICoinów (jeśli gdzieś się nie machnąłem).

Na razie tych pieniędzy i tak nie będę ruszał specjalnie (więc będą do odebrania), gdyż może w ciągu roku będziemy przechodzić na token w Steem (ale to zobaczymy), bo taka możliwość ma w przyszłości być. Jak ci cena nie odpowiada to możemy dogadać inną. No i wypadałoby wiedzieć czy chcesz, by cię wpisać na github itd jako sponsor :P

Jak Tobie to pomoże to dla mnie bez znaczenia,i tak nie wiem o co chodzi.Ale miło by było występować gdzieś jako sponsor kurde jak to Brzmi.Ok.przelicz na spokojnie i napisz ile Steem mam przelać.Tylko proszę żebyś mi w tym pomógł nigdy tego nie robiłem na portfel z giełdy nie problem ale tutaj nie wszystko czaję 4 jakieś klucze co do czego nie wiem,powoli się dowiem.

Nagram filmik :P Na razie możesz się wstrzymać jak chcesz, będę się dowiadywał o ten Smart Media Token (czy jakoś tak) co ma działać na Steem - może będzie lepszym wyborem ostatecznie.

Cześć dostałeś te nowe monety SIM na portfel ETH wiesz może coś więcej o co chodzi?

Nie interesowałem się niestety. Ale zapewne ma znikomą wartość (obserwuj rynek Etherdelty itd)

Ok. dzięki

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82