DiosBot - Zmiany w działaniu

in #polish5 years ago

DiosBot jak pewnie pamiętacie miał być botem, który wynagradzał ludzi za pisanie dobrych materiałów. Jednak (co wspomniałem w ostatnim poście, tydzień temu) ostatecznie został zniszczony przez różne osoby, które maksymalizowały swoje zyski słabymi treściami (ale w dużej ilości) albo manipulowały tagami, by wpis nie został odrzucony z powodu czarnej listy.

Tak więc bot stracił swój "sens życia" - z ciekawego projektu stał się maszynką do wyciągania kasy. Trzeba było powiedzieć temu STOP.

I tak z dniem dzisiejszym następują dość poważne zmiany w działaniu bota

Czy bot będzie dawał upvote ludziom?

Ogólnie z wspierania wszystkich osób jest w trybie wspierania osób rozwijających jakoś naszą Polską społeczność, na nowej liście DiosBota (która obowiązuje od 4 w nocy) są (kogoś mogłem pominąć, więc o 17:00 wygeneruje się nowa lista osób i warto sprawdzić):

  • Kuratorzy Wise
  • Kuratorzy Perpetuum Mobile
  • Kuratorzy Tygodnika Kuratorskiego
  • Programiści Wise i Engrave
  • PL Społeczność
  • Waran
  • Codziennik

I pewnie nawet czegoś zapomniałem wspomnieć ;) Wspierani będą nie tylko twórcy, ale również ich projekty.

W ten sposób chcę zmobilizować ludzi do rozwijania Steem, ale także tych co to robią - wynagradzać. Upvote zarazem będą znacznie większe niż kiedyś. Oczywiście jeśli ktoś nie chce dostawać upvote (czasowo) to może się wypisać.

Wise

Zamiast wynagradzać na ślepo ludzi, chcę by powstało jak najwięcej możliwie grup kuratorskich. Aktualnie w kuratorstwie "DiosBot - Wise" znajduje się trzech ekspertów:

  • Nieidealna.mama (pl-emocjonalnie)
  • Grecki-Bazar-Ewy (pl-kuchnia)
  • Glass.Wolf (pl-kobietom)

Z czasem (będę obserwował sytuacje) postaram się załatwić większą ilość kuratorów

Oferowane wsparcie

Oczywiście pominę typowe wsparcie jak logistyka :P

Jeśli dobrze liczę, DiosBot (dzięki wsparciu @lukmarcus) będzie miał sam w sobie ~10.000 SP. Niestety jest błąd w SteemAuto i na razie zmniejszona kwota (ok. 5.2k SP) jest w Wise [będę się kontaktował z Lukiem z propozycją jak ominąć błąd SA].

Dodatkowo planuję kupić 11.300 SP za 600 Steemów. Oferta już jest, czekamy na kogoś kto podejmie się barteru ;) To powinno dać ~20-22k SP, więc "zacną kwotę". Oczywiście w międzyczasie trwają rozmowy z @noisy, by trzeci kurator również otrzymał u niego wsparcie.

Tak więc dzieje się ;)

Sort:  

Podoba mi się, taki Dios 2.0 :)

Hmm, ty z Jacekw robisz te poradniki dla Steemian? pl-praktycznie?

Tak jest :)

Bardzo dobra inicjatywa i warto ją rozwijać, co uczynię w ramach "DiosBota typu 1" :P

O, to miło :) Dzięki za wsparcie!

Fajnie opłaca się działać dla społeczności. Poza tym było już i tak za dużo osób. Lepiej mniej, a lepiej.

Niby tak, ale z drugiej strony Polska społeczność liczy 3.5k osób - nie dojdziesz do większości :D

Incjatywa godna podziwu, muszę się więc przyłożyć bardziej, żeby dołaczyć :)

Jestem pod wrażeniem - wielkie brawa :)

Takiej hojności to ja chyba nigdy nie zaznałem ;)

Screenshot_20181129-213124_Chrome.jpg

Ach, skopało się - ale mam nadzieję, że udało mi się naprawić. W razie czego mam "alternatywny" pomysł. Niestety chciałem zrobić to bez bazy danych, a jak się nie da to trudno.

No i w teorii taka sytuacja nie powinna wystąpić, ale jak widać - jest możliwa :D

Troche niejasno napisałeś, popraw mnie czy dobrze rozumiem: upvote od Diosbota będą dostawali wymienieni przez Ciebie kuratorzy i działacze, a dodatkowo 3 osoby mają od Wise delegowany głos, który mogą manualnie użyć na treściach z tych trzech tagów?

Tak (oczywiście będzie więcej kuratorów - już mam pomysł komu dać, ale czekamy z 2 dni :P)

Buuuu czyli już nie będzie upvocików od Diosbota:(

Chyba, że zasłużysz :>

Jestem grzeczny, nie przeklinam. Ząbki myje po kolacji i śniadaniu. Chodzę grzecznie spać. Zaslużyłem? :>

Zasłużyć, czyli kurator musi dać głos :D Ludzie często manipulowali, by dostać głos - np. modyfikowali tagi, by osoby z czarnej listy (czarnej listy tagów) głos dostały, a potem cyk - edycja i tag wracał

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00