Cryptopia Marketplace

in #polish6 years ago

Zarabiamy w Steem. Przynajmniej czasem ;) Niestety nie jesteśmy grupą docelową dla wielu. Jednak dzięki giełdom jak Poloniex czy Bittrex możemy wymienić nasze Steem czy Steem Dollary na dowolną kryptowalutę - np. Bitcoin.

Szukając giełdy do sprzedaży Bitradio natrafiłem na giełdę Cryptopia. Niestety nie obsługuje ona Steemów. Ale nie to przykuło moją uwagę, a Marketplace.

Jest to odpowiednik Peerhub, jednak w świecie kryptowalut (w sensie Peerhub też ma kryptowaluty - na przykład Steem, ale przeplatane to z Fiatami (głównie) i czasem Bitcoinem). Na cryptopii oczywiście są tylko kryptowaluty. Głównie Bitcoin, czasem Ethereum, Dogecoin.

obraz.png

Warto ogólnie sprawdzać co się kupuje i próbować dogadać się w systemie "Escrow" - czyli przez pośrednictwo z osobą trzecią, kontrolującą wszystko.

Ogólnie bardzo wiele fajnych rzeczy jest - od plecaków po laptopy. Jeśli ktoś nie chce płacić w fiatach, to sklep jak najbardziej może być spoko.

W sklepie jest ponad 300 artykułów do kupienia. Także do roboty bracia! :-)

Ja spróbuję skontaktować się z supportem czy będzie możliwość wymiany Steemów i Steem Dollarów na giełdzie - ułatwi to wszelkie wymiany kryptowalut.

Link

Sort:  

Mam tam konto i sklepik tez mnie zainteresowal.

Działaj a jak coś kupisz daj wszystkim znać, co i jak działa.

Kiedyś trzeba będzie przetestować ;)

Ciekawa opcja! Czegoś takiego szukałem. Dzięki wielkie! :)

A jak wyglada sytulacja z podatkiem?

Przypuszczam, że tak jak w przypadku zwykłym - trzeba odprowadzić podatek od wzbogacenia się (takie prawo). Natomiast są szanse, że US się nie kapnie na małych kwotach (więc samochodu nie kupuj :D)

Dziwne rzeczy są tam sprzedawane :)

Jak szukałeś narkotyków to nie, tak dobrze nie ma :D

Bardziej myślałem o jakiejś fajnej zawartości cyfrowej (gry/muzyka), ale bieda.

Jak będziesz zamieniał na Bitki to możesz na Steam kupować gry (za bitki ofc)

No ale to nie jest zaleta Cryptopii :) A swoją drogą przelicznik nieopłacalny.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87