Ciekawe taryfy mobilne

in #polish7 years ago

Staramy się płacić jak najmniej za jak najlepszą ofertę. Nie dziwne, w Play za 30zł mamy 500MB, a w Virgin za 19zł 5.5GB. Ten tekst ma Wam przedstawić mam nadzieję - ciekawe taryfy.

Freemium - Virgin Mobile

Taryfa Freemium jest bardzo ciekawa - za 0zł mamy 30 minut, 30 SMSów i 300MB. Jedyne co potrzebujemy to oczywiście starter za 5zł, a potem już z górki. Jak ktoś ma np. Dual Sim i mało korzysta z telefonu to może troszkę zaoszczędzić.

Wszystko bez limitu - a2mobile

Były czasy, gdy internet stacjonarny miał limity. Po latach dostaliśmy internet bez limitów. Teraz a2mobile wprowadził ofertę "bez limitów" za 19.90. Spada prędkość internetu do 512kbps, ale poza tym bez limitów - nieważne czy 1GB pobierzemy czy 1000GB. Oczywiście 512kbps to nie hiper dużo, ale to chyba pierwsza tego typu oferta w normalnej cenie. Może za 5 lat będziemy mieli wszystko bez limitów - nawet przepustowości.

Co mam?

Virgin za 19zł. Mam 5.5GB i dużo wszystkiego. Spróbuję przerobić fon na Dual Sim i wziąć 2 karty freemium. Może to być ciekawy test. Ale to w przyszłości ;)

Mam też kartę a2mobile, ale jeszcze jej nie użyłem.

Sort:  

Great. Thanks for sharing. I'm starting to follow you.

upvoted and followed.... now upvote and follow @nido097

Dopisałbyś jeszcze co jest czego MVNO (=Mobile Virtual Network Operator). Bo sam się już gubię. Czy Virgin to nie MVNO Play'a? na ten przykład?

Chyba tak, a a2 do aero i ostatecznie chyba plus. Ogólnie burdel w kij xd

Te 19zł to przez ile konto jest ważne? Jak wygląda sprawa z minutami czy smsami?

To w a2 to na miesiąc, bez limitów rozmów i smsów. Konto oficjalnie ma roczną trwałość

Mi chodziło o to Virgin, które masz.

A, do play i vm bez limitów rozmowy, 100 minut do innych, sms bez limitu - nie wiem jak z ważnością ... Natomiast play nie dzwoni o 1 w nocy xd

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64071.08
ETH 2763.75
USDT 1.00
SBD 2.66