Bitcoin Q&A Energia słoneczna i kopanie w kosmosie [PL]

in #polish7 years ago (edited)

Technologia idzie do przodu. Kiedyś prąd trzeba było kupić z elektrowni atomowej, wodnej czy węglowej. Coraz częściej jednak w debacie pojawia się energia ze słońca, którą każdy może mieć. Na razie panele słoneczne nie są ultra wydajne, ale w przyszłości? Kto wie ...

No właśnie ... co by się stało z Bitcoinem, gdyby panel słoneczny wytwarzał tyle energii, że można by spokojnie zasilić koparki kryptowalutowe? Czy to nie doprowadziłoby do jakiegoś krachu? I co ma z panelami słonecznymi ma kosmos?

Oto kolejny film Andreasa Antonopolousa, który odpowiada na pytanie jednego z widzów jego wykładu.

Jak niektórzy pewnie wiedzą, podobną inicjatywę ma noisy. Zgapił i chce pozbyć mnie zarobków? Być może :P Ale ogólnie już nie raz z nim gadałem na ten temat i postanowił również działać. Jak pewnie wiecie zwykle tłumaczyłem krótkie filmy - typowe Q&A.

Noisy jest ambitny i będzie załatwiał tłumaczenia wykładów (przynajmniej na razie). I tak razem będziemy pracować nad nowym projektem. Oczywiście czy coś z tego będzie w dłuższym czasie - mam nadzieję. Andreas to bardzo dobry mówca i ludzie go chwalą.

Naturalnie film jest na licencji Creative Commons 3 (do użytku komecyjnego).

Dotacje

Jak ktoś chce coś wpłacić to zachęcam :) Lub dajcie upvote (albo oba :D)

BitcoinSteem
1HcAKn1qpicaKaMmCmia2xb1hN4JoVsPgM@fervi

A jak inne krypto to kontakt na PW lub w komentarzu ;)

Sort:  

Dobrze pamiętałam że pisałeś wcześniej o zamiarze tłumaczenia filmów Andreasa ;) :)

Zgadza się, od jakiegoś czasu to robię. Teraz będę miał sojusznika :)

Nie ukrywam, że jak zobaczyłam posty @noisy pomyślałam że pomyliłam użytkowników ;) Ale przecież pytałam czy Andreas jest Grekiem pod jednym z Twoich postów :)
Dobrze jest mieć sojusznika, nie będziesz osamotniony :) Powodzenia!

Czekam na następny, dobra robota

dobry temat, czekam na więcej

Mój znajomy ma panele słoneczne , bank baterii i jedzie z 3 czy 4 kopalenkami, jeśli mnie nie oszukuje.

Tego nie wiem, ale może np. komputer do Ethereum w jakimś stopniu można zasilić. Wszystko zależy co i jak ;)

Dogadajcie się z Noisy'm, by nie tłumaczyć w tym czasie tego samego, bo para pójdzie w gwizdek. :D

Dogadane, on będzie zajmował się właśnie wykładami (średnio 30 minut mają), a ja krótkimi Q&A. Najwyżej z czasem zatrudni się korektora do moich napisów, by ostatecznie wszystko było porządne ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54290.46
ETH 2276.53
USDT 1.00
SBD 2.31