BiedaPizza

in #polish2 years ago

Nie wszystkie osoby mają budżet na zrobienie pizzy, inne mogą nie mieć cierpliwości lub chęci na taką zabawę. Na ratunek tym osobom przychodzi BiedaPizza, którą znalazłem na Jutubie i wdrożyłem :D

IMG_20220801_161047.jpg

Czyli w skrócie mamy przepis tani, szybki i prosty. Czyli wszystko co najważniejsze :P No i oczywiście dobry, bo inaczej to można jeść byle co.

Ciasto

Podstawą Pizzy jest placek z ciasta. Ale zrobienie czegoś takiego chociaż dzięki technologii robotów kuchennych jest proste - to nie wszyscy takowe mają. Zamiast tego używamy ... chleba tostowego. Z kilku kromek chleba tostowego (najlepiej robimy kwadrat) usuwamy skórki i łączymy razem. To jest nasza baza.

Dodatki

To już we własnym zakresie - proponuję w miarę możliwości dużo sera ;) miejmy coś z życia. Ja dodałem też szynkę i kabanosy, bo miałem w lodówce - a co!

Piekarnik

Takie jedzenie kładziemy na papier do pieczenia lub coś podobnego - możliwe, że nawet zwykła kartka A4 będzie dobra i do piekarnika na 15 minut przy temperaturze 190 stopni.

Po wyciągnięciu - jemy! Najlepiej ciepłą, tego typu jedzenie na tym zyskuje!

Oczywiście jak już zniszczyliśmy najlepsze dzieło Włochów to możemy polać to wszystko ketchupem.


You can read this text in the original on the Blurt platform.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65