Magic: The Gathering Arena - Karcianka wszechczasówsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)


Jestem fanem karcianek i nie wiem jakim cudem mogłem przegapić premierę (wrzesień 2018) tej gry. Niestety wcześniej w nią nie grałem — mam sporo kart do Doom Tropera jednak wiem, że społeczność Magic: The Gathering jest bardzo duża, ciągle można kupić karty, z Doom Troperem jest ciężko.


mtga.jpg


Co tu dużo pisać, gra dostępna jest jako Free to Play, z mikropłatnościami. Jednak bez płacenia da się grać. Zasady są troszkę bardziej skomplikowane niż w Hearthstone, ale przez to zabawa jest fajniejsza. Mnie przypomina bardziej Hex: Shards of Fate. Niestety brak tłumaczenia na polski.

Grę można pobrać pod adresem:
https://magic.wizards.com/en/mtgarena

Fajnie jest się również zarejestrować na MTGArena.PRO, link do mojego profilu:
https://mtgarena.pro/u/fat.music

Sort:  

Na start dostajemy wile całych talii, jak coś są całkiem spoko. głównie murlocki i zielona talia. Zmienia się praktycznie z 10 kart i już jest średniej klasy talia. Moje ulubione to elfy, ale nie ma wszystkich kart i są dosyć słabe. Na razie gram biało - zieloną talią. Niedawno też dodali, w sensie zmienili system rankingowy. Co go HEX mam nawet zainstalowana na kompie , ale w nią nie gram jak teraz jest magic.

Tak, to że są talie na start jest fajne. Trzeba je troszkę zmodyfikować bo są słabe ale da się tymi kartami grać. Troszkę problematyczne są bardzo mocne karty dla początkujących, bo po ich zagraniu prakty przeciwnik początkującego gracza zawsze miażdży. Hex, ma super kampanie ale PvP mi się nie podoba. Magic to pod tym względem przeciwieństwo, bardzo fajne PvP ale brak kampanii.

Jeśli podasz namiar na siebie, możemy zagrać jakąś partię.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49