You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polsko-grecka Wigilia w mojej polsko-greckiej rodzinie - #pl-kuchniakonkurs.

in #polish6 years ago

Ja zawsze robię barszcz i pierniczki.
Czasami jak uda mi się dostać kapustę kiszoną (pojawia się w Lidlu, i prawie zawsze jest w Aldi), to jest tez kapusta z fasolą. To samo z grzybami - jak mam to są krokiety/pierogi.
Makowiec robiłam raz i tez cała blacha była dla mnie. Nie, że narkotyki, po prostu nie polubili.
W sumie reszta też nie spoecjalnie, ale mi to nie przeszkadza. Ja moge gar kapusty zjeść sama popijając barszczem :) a pierniczki mam potem na cały rok.

Sort:  

Też bym zjadła sama cały gar kiszonej kapusty ale tym razem nie było jej w Lidlu :( Aldi nie ma na Korfu niestety.

Zaczynam kiszenie zimowe bo latem się nie udaje, próbowałam kilka razy.
Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63365.67
ETH 3398.62
USDT 1.00
SBD 2.44