You are viewing a single comment's thread from:

RE: 👉 W szponach Modliszki Ducha! Zobaczcie, jak wygląda! 👻

in #polish5 years ago

Fajne potwory z nich. Terraria też super... szcególnie ta gałąź z mchem.
Raz w życiu widziałam taką małą na żywo jak probowałam obfocić mech. A ta gapi się na mnie. Myślałam, że zawału dostanę :D

Sort:  

A zrobiłaś jej chociaż jakąś mini-sesję czy czmychnęłaś w popłochu? 😜

Dzięki Ewka za upvote! 🤜🤛

Zdrobiłam! A jakże. Nie czesto widze takie cuda :)

Mantis on stick.jpg

Mantis 1.jpg

Poznaję tę koronę! Bardzo podobne do Sibylla Pretiosa, mam dwie małe sztuki - strasznie szybkie diabełki 😜

E31F0321-DE11-47FD-A0AF-E4C6B4AEDED6.jpeg

34A053F1-ED13-4891-851C-506C303760CF.jpeg

Mogę zapytać gdzie ją znalazłaś? Bo to też afrykańskie klimaty 😁

Jejku jakie maleństwa! No ta moja była troszkę większa.
W Portugalli. Prawie Afryka.
O mniej wiecej tu:

Capture.JPG

No to na statku daleko nie miały :D
Fajne foteczki tak w ogóle, dobrze sie zgrał ten potworek i tło :D

A to ciekawe, że tak sobie żyła na polanie ta jedna. Myślałam, że te to normalnie tu występują. Więcej nie widziałam. Może uciekła komuś z domu :)

Dzięki!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64349.87
ETH 2775.11
USDT 1.00
SBD 2.65