Powitanie

in #polish6 years ago

Witam wszystkich. Na tym blogu będę opisywał swoje przemyślenia dotyczące otaczającego świata. Wszystko to będą moje opinie i nie mam zamiaru zmieniać niczyich poglądów. Nie jestem polonistą więc proszę o wybaczenie błędów w pisowni, jeśli takie się pojawią.

Tematyka jak wspomniałem będzie różna, ale głównie poruszać się będę w tym co na co dzień robię. Trochę o polityce, ekonomii, historii, biznesie.

Aktualnie bardzo mnie interesuje technologia #blockchain więc moje przemyślenia pojawią się i na ten temat.

Będę wdzięczny za komentarze i dyskusję.

Sort:  

@endeavourtrader, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Witaj na Steemit. :)

Witam cię serdecznie. Nie dodałeś tagu #introduceyourself - błąd początkującego :)
Zapraszam cie do mojego miniporadnika, moze cos ci lekko rozjasni: https://steemit.com/polish/@julietlucy/poradnik-jak-przetrwac-pierwszy-miesiac-na-steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63204.10
ETH 2560.70
USDT 1.00
SBD 2.79