Starcraft 2 przechodzi na F2P ( Free to play)

in #polish7 years ago

Hej, dzisiaj w nocy przechodzi SC2 na F2P. Nigdy mi się nie podobała ta gra, ale ostatnio trafiłem na Blizzconie na stream tego i spodobał mi się. Zajarałem się tym mocno i gram narazie na boty (opcja obecnie darmowa) i czekam na F2P, a pewnie dalej kupię jak ceny troszkę spadną niedługo. Polecam serdecznie i pytanie, mamy tu jakiś graczy SC2 bo chętnię bym się zmierzył :)))

Sort:  

:(((((( JANNE AHONEN W NASTEPNYCH ZAWODACH CIE POKONAM !

Mogę nagrać następną grę to wrzucimy tutaj ;)

A jak chcesz to jasne, tylko taka na ktorej nie zblaznie sie :PP

Zdecydowanie polecam kampanię - Starcraft zawsze miał dobrą fabułę.

@alchemage has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Oj chyba się nie zgodzę :)
Pozwalał grać za free na innych graczy z tego co pamiętam (mógł być warunek, że w Party z kimś kto ma full wersję).

No i ja bardzo chętnie pogram ^_^

Poszło na chacie

Kiedys dużo grałem w SC1. Chyba czas sprobówać SC2. Dzięki za info!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80