Nagrody za posty i SBD

in #polish7 years ago

Czy SBD nie powinno w założeniu kosztować około 1 dolara, a cena STEEM powinna być różna ?
Ostatnio to co się dzieje to jakaś masakra. 10$ za SBD !!!!

Czysta spekulacja i bańka, ale trzeba obserować.
Swego czasu zamieniłem wszystkie swoje SBD na STEEM do sprzedaży ... :((

Sort:  

No jest ostra pompa ale depozyty wysyłane na poloniex nie dochodzą już do giełdy. Na bittrex też podobno problemy. Wychodzi na to, że to giełdy handlują sama ze sobą i wciskają SBD nieświadomym kupcom, a userzy steema w międzyczasie nie mogą sprzedać swoich SBD :/ dzisiaj będę o tym pisać (poloniex na swoim koncie ma 600k SBD czyli 1/7 wszystkich SBD w obiegu).

1,5 godziny temu udało mi się sprzedać swoje SBD ze Steemit na Bitrex. Wszystko poszło bez problemu.

No i git :)

Zauważyłem że kiedy robi się akcja jak zakupuję to automatycznie mnie wywala...

U mnie wszystko działa i powoli sprzedaje sbd które mi się napanoszą :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.84
ETH 2636.54
USDT 1.00
SBD 2.76