Cel steemit - Budowa domu #6

in #polish7 years ago

Witam was moi drodzy !

Dawno nie było update i trochę się znowu pozmieniało od odstatniego czasu :)
"Zjadłem ostatnie zyski" i doinwestowałem jeszczę troszkę w projekt. Dzisiaj dopiero zrealizowałem pierwszą wypłatę i mam nadzieję sukcesywnie w kolejnych dniach je realizować z większą mocą na bocie i większymi możliwościami !
Pracuje też nad innymi projektami na naszej platformie ale jak coś się wykluje to dam znać.

Pozdrawiam !

Dzień 33 (+9):
17390 SP (+9064)
0 STEEM (+0)
2 SDB (-32)
Wypłaty: 60 SBD (-79)

Sort:  

doinwestowałem jeszczę troszkę w projekt.

17390 SP (+9064)

trochę powiadasz? :)

Wierzę w projekt i jego idee. A dokupiłem z pieniędzy na inwestycje przeróżne w bitkach które kupiłem jakiś czas temu po cenie mniejszej, więc aż tak nie patrzę ile to jest warte w tym momencie, co jest chyba dobre i równocześnie słabe :D

Nice house drawing ... I love the house designer ... Thanks for sharing

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65