Cel Steemit - Budowa domu #11

in #polish7 years ago

Hej, ostatnio jestem strasznei mało aktywny przez nadmiar obowiązków. Postaram się w kolejnym tygodniu coś opisać, obecnie remont robie i też niezłe cyrki się dzieją :(
Ale póki co aktualizacja celu, uzbierało się trochę od ostatniego razu , mamy dzień 100 od dołączenia przez ze mnie na steem !!

Dzień 100 (+44):
18033 SP (+361)
Wypłaty:
720 SBD (+144)
STEEM 374 (+374)

Jak widać w ciągu półtorej miesiąca od ostatniego czasu uzbierało się += 1000$. Nie jest to oszałamiająca kwota, ale to dalego że kurs STEEM nie jest dalej taki jakiego oczekiwałbym.

Sort:  

Swietnie Ci idzie, dzisiejszy kurs powinien podniesc ci cisnienie! Idziemy w gore :)

You got a 0.88% upvote from @postpromoter courtesy of @mitchhunter!

Konkretny cel!
Jestem architektem i na steemit wrzucam ciekawostki na temat architektury i budownictwa energooszczędnego. Jakbyś potrzebował porady - zapraszam :)

Dzisiaj napisałem też krótki wpis o domach pasywnych - może to będzie ineresujące? https://steemit.com/architecture/@curiosit/passive-houses-what-makes-them-passive

Wow fajny artykuł ! Jeszcze projektu całego nie mam, narazie zbieranie funduszy :)

Napisz czasem coś po polsku, byś dał się poznać rodakom. Prawie nikt pewnie nie wiedział, że taki autor jak ty dołączył ostatnio do Steemit i do polskiej społeczności :)

Dobry pomysł. W takim razie postaram się zrobić jakiś #introduceyourself z ciekawostkami o architekturze :)

Też chce budować dom. Praca, Kryptowaluty i Steemit ostatnio. Nie licze na kto wie co ale jak wiadać w internecie da się całkiem przyjemnie coś dorobić. Powodzenia życzę i pozdrawiam :)

Da się dorobić i jak ma się jasno sprecyzowany cel to lepiej to idzie zazwyczaj :)

Cisniesz dalej!! Regularne wpisy to podstawa. Sam ostatnio zabiegany jestem

Dzięki, tak chciałbym ale ostatnio jak mam chwilę czasu wolnego to już tak wypompowany jestem że tylko serial odpalam ewentualnie pogram w coś i do spania. Ale jak dokończę remont to myślę że częściej coś fajnego będę publikował

Fajny, konkretny cel. :) Pamiętaj jednak, że biura sprzedające projekty gotowe tak kalkulują koszt budowy czy to deweloperskiego, czy to całkowity, żeby wyglądał dobrze i zachęcał przyszłych inwestorów. Jeżeli to ma być konkretnie ten domek, to będzie trzeba wydać więcej niż 300. Moje upvote-y będą. ;)

Tak roumiem, poza tym zanim uzbieram to koniuktura się zmieni pewnie. Taka orientacyjna kwota, ważne by dążyć do niej :)

Dobra kwota na nieduży energooszczędny domek. :)

$1k to dobry wynik w 1.5 miediåca :) Pozdrawiam I zachęcam do polubienia mojego profilu.

Estetyczny i sympatyczny projekt domu. Trzymam kciuki . Powodzenia

Widzę że powoli do przodu, brawo.

Jeśli zamiast domu weźmiesz używanego 40 letniego campera, to wtedy masz 1/10 kwoty około :P

Łoo musze to powaźnie przemysleć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tyle SP w 100dni? Ile zainwestowałeś w Steem na początku?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63744.49
ETH 2639.10
USDT 1.00
SBD 2.77