Dzień dobry społeczności Steemit!steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Dzień dobry społeczności Steemit!

Eric Clapton, Elton John & Mark Knopfler – polecam do czytania

Opisanie słowami tego jak aktualnie się czuję nie ma sensu. Tak wiele wydarzyło się w moim życiu w ciągu ostatnich kilku tygodni, tak wiele zrozumiałem i tak bardzo poczułem, po dłuższym czasie, napływ szczęścia, że znając mój poziom językowy i sposób mówienia/pisania nie starczyłoby mi umiejętności. Możliwe, że z czasem będę o tym opowiadał używając głosu, ale póki co tekst musi nam wszystkim wystarczyć. Wam jako społeczności Steemit, mi jako nieograniczona forma dialogu ze światem który mnie otacza, coś czego pragnąłem od dłuższego czasu. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że uwielbiam opowiadać i pokazywać to co nas otacza swoimi słowami, pokazywać obraz moich myśli, a dotychczas robiłem to tylko dla siebie i najbliższych mi osób. Zapomniałem, że jedną z najwyższych wartości jakimi powinniśmy się kierować w życiu jest uczenie się i przekazywanie wiedzy, którą opanujemy. Nie koniecznie musi to być od razu fizyka kwantowa, ale wystarczy, że to co poznamy i zrozumiemy postaramy się przekazać dalej i poddać ocenie, wychodząc z jakże naturalnego dla człowieka założenia: im więcej wiedzą ludzie dookoła mnie, tym lepiej będzie się nam wszystkim żyło. Naturalnego i jednocześnie tak często zapominanego. Sam o tym zapomniałem, dlatego dołączam do tej społeczności, bo szczerze wierzę, że zrzeszać będzie ona ludzi reprezentujących podobne wartości. Gdy wyjdziemy z założenia, że wiedza którą posiadamy to jeden z wielu naszych skarbów, a słynne „pieniądze szczęścia nie dają” będzie nam przy tym towarzyszyć, okaże się, że przekazywanie jej dalej może jedynie procentować, wbrew pozorom również finansowo, ale tylko wtedy właśnie, gdy naszym celem nie jest zarabianie pieniędzy samych w sobie. To cel ewentualnie dodatkowy, bardziej wolę stwierdzenie efekt ciężkiej pracy i kreowania czegoś z niczego.

Nigdy nie publikowałem w internecie (bo kilku komentarzy i postów na Facebook tak nie nazwę) i nawet nie próbowałem, nie była to działka moich zainteresowań, chociaż w głębi silnie tkwiło we mnie pragnienie robienia czegoś na kształt. Myślałem o blogu, czasami pisywałem pamiętnik, a WWW traktowałem jako kopalnię wiedzy. Poznanie Steemit odbyło się dokładnie 12 czerwca i towarzyszy wielkim zmianom w moim życiu. Część postów na pewno będzie o nim opowiadała, postaram się to zrobić w ciekawy i mój własny, czyli niepowtarzalny sposób, tak jak zresztą niepowtarzalna jest historia każdego człowieka. Piękne przecież jest to, że każde życie jest nieskończenie różnorodne i nigdy, ale to nigdy, nie pojawi się na tym świecie człowiek, który przeżyje je w podobny sposób do naszego choćby w najmniejszym stopniu. A co będzie charakteryzować inne części, jaka tematyka będzie im towarzyszyła?

Tematy i działy.

Tematy jakie będę starał się poruszyć przede wszystkim powiązane zostaną z kręgiem moich zainteresowań, nie powstrzymam się z czystej przyjemności przed komentowaniem bieżących wydarzeń, zarówno światowych, jak i tych z mojego własnego podwórka. Z zasady poszanowania czytelnika obowiązkiem autora jest w pierwszych kilku wpisach nakreślić wstępną tematykę, tak więc w najbliższym czasie należy spodziewać się regularnych publikacji z tematów takich jak: światopogląd od strony zwolennika krakowskiej i austriackiej szkoły ekonomii, życie, geostrategia, ekonomia dla początkujących i nie tylko, rozwój, żeglarstwo, moja Ojczyzna, literatura, politologia. Pamiętajmy, że jest to tylko szkic, a publikować będę to co aktualnie mnie poruszy i co będę uważał za słuszne. Zawsze będzie w tym jakaś wartość i mam nadzieję, drogi czytelniku, że zainteresuję Cię tym co mam do przekazania. Oprócz tego bliskie w życiu są mi zasady kultury osobistej i mocno oczekuję od innych podobnego podejścia. W internecie również jesteśmy ludźmi obdarzonymi rozumem, a myślę, że czasami każdy z nas o tym zapomina. Tym bardziej, że tak jak wspomniałem na wstępie chciałbym nawiązać z wami dialog i zaprosić was do czynnego uczestnictwa i rozmowy. Mam nadzieję, że szybko wykształci się konkretny sposób dający każdemu możliwość swobodnej oceny i interpretacji. Publikować będę w dwóch językach, angielskim i polskim. Pamiętajcie proszę, że jedną z najważniejszych zasad o której coraz częściej zapominają niektóre środowiska jest wolność wypowiedzi, potężna siła kreująca i napędzająca rozumy i społeczeństwa na całym świecie.

Dlaczego muzyka?

Na początku każdego postu dotyczącego tzw. tematu wolnego, czyli nie nadającego się opisać w prosty sposób jednym słowem, będę załączał tytuły piosenek, które towarzyszyły mi w trakcie pisania, tak abyś drogi czytelniku mógł trochę głębiej zrozumieć okoliczności i nastroje jakie mi towarzyszyły. Nie musisz ich słuchać, ale chcę żebyś trochę dokładniej mnie poznał. Uważam, że każda wskazówka naprowadzająca na nasze gusta i zainteresowania pozwala nam wysłać pewnego rodzaju sygnał, dzięki któremu tak często poznajemy nowych i inspirujących ludzi.

Kim jestem?

Jestem młodym człowiekiem, który trochę już przeżył i wiele zrozumiał. Mam nadzieję, że będę Wam to wstanie wytłumaczyć.

Dzięki za poświęcony czas. Wpisy będą pojawiać się regularnie.

Pozdrawiam,
@eferto

Wykorzystane grafiki i obrazy: 1, 2, 3.
Muzyka: Eric Clapton, Elton John & Mark Knopfler – Tokyo Dome 1988-11-02

Sort:  

Bardzo się cieszę z kontentu, który nie będzie związany z programowaniem czy kryptowalutami. Witamy! :)

Mam nadzieję, że chociaż w pewnym stopniu zaspokoję zapotrzebowanie. Dzięki za przywitanie!

Ja bardziej sie z tego ciesze. To programowanie, te wszystkie mechanizmy dzialania, te blokczajny. Ehhh. Witaj ponownie:)

A ten pomysł z tłem muzycznym jest niezły.

W ogóle marzy mi się żeby kiedyś powstała taka odmiana Steema, która zajmuje się tylko odkrywaniem i rekomendowaniem muzyki.

chyba MUSE był zrobiony w tym celu, ale chyba chłopaki mieli falstart
http://www.museblockchain.com/
To taki fork Bitshares wykorzystany do uwolnienia artystów. Nie wiem co się z nim teraz dzieje, ale dobrze mu życzę.

http://www.billboard.com/articles/business/6655915/how-the-blockchain-could-actually-change-the-music-industry

https://www.forbes.com/sites/rogeraitken/2016/01/23/muse-leveraging-blockchain-technology-to-revolutionize-music-industry/

Widzę że zapowiadają się wysokiej jakości posty.

Mnie najbardziej intryguje ta austriacka szkoła ekonomii. Słyszałem sporo osób deklarujących sympatyzowanie z tą koncepcją i próbowałem przez chwilę o tym poczytać na Wikipedii ale w sumie to nie wiem o co w tym chodzi. Może ja sam jestem jej zwolennikiem tylko o tym nie wiem.

Miło mi to słyszeć! Tematyka ASE jest naprawdę szeroka i bardzo ciekawa. Warto dodać, że jest nauką,
nie ideologią i na pewno postaram się ją przybliżyć. Natomiast największą radość sprawia samodzielne jej zgłębianie i gwarantuję, że zwolennikom kryptowalut, ale i nie tylko, proces ten sprawić może wiele radości!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64143.39
ETH 2638.98
USDT 1.00
SBD 2.80