You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 13 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago

To każde jedno miejsce na ziemi. Uwielbiam zimę, kocham śnieg i do szczęścia wystarczy mi, że napada pełno białego puchu. Nic tylko siedzieć wtedy przy oknie z kubkiem kawy, drapać psa za uchem i podziwiać. Zwłaszcza w nocy takie widoki są szczególnie piękne kiedy miejskie światła grają na śniegu. Gór swoich ulubionych nie mam i nawet nie są mi do szczęścia potrzebne, wystarczy, żeby w mojej okolicy nasypało pełno śniegu :) Śnieg plus miejsce, które mogę nazwać domem i mogę umrzeć szczęśliwa ;)

Sort:  

Nasza Królowa Lodu lubi śnieg... to by wiele wyjaśniało :)

Więc ja paradoksalnie ściskam gorąco :D

Idź Ty... :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64742.19
ETH 3169.80
USDT 1.00
SBD 2.55