SEZON NA CZAPKI🤠, CZYLI MÓJ ULUBIONY SPOSÓB NA KAŻDY LOOK🤩

in #polish6 years ago

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam czapki. Każdy sezon jest dla mnie czapkowy, ale jesień i zima to apogeum szaleństwa🤠Czapka w mgnieniu oka zmieni wasz strój, to jak zmiana fryzury, do tego Wasze zatoki będą wdzięczne za ciepłe schronienie. Czapki kupuje wszędzie tam gdzie mi się spodobają😍Najwięcej zakupiłam ich w sklepie Sinsay 😊ten sklep to skarbnica cudownych czapek, i nie tylko znajdziecie tam odzież, ale i gadżety 😊to sklep, który zawsze sprawdza się w ponure dni😏, lubię ich pozytywny klimat, cała ja🤩😊😃 . Tam ostatnio najwięcej ich kupiłam.

Moją czapką hitem jest szara z serduszkiem z materiału przypominającego bluzę nosiłam ją wiosną, teraz jesienią, ale i w lecie świetnie mi służyła, czyli hit wiosenno-letnio- jesienny - kupiłam w Sinsay cena ok 10 zł.

Na chłodniejszą jesień i pierwsze przymrozki ( też w sklepie Sinsay), kupiłam mój hit czapka koty, jest z grubszego materiału, ale nie za grubego, bardzo miła i lekka , do tego hit rękawiczki (osobno kupiłam, ale też w Sinsay ). Zobaczcie taki zestaw zawsze będzie wyglądał odlotowo i gwarantuje dobry humor 😁Będzie ciepło i wyjątkowo kocio🐱

Zieloną (oczywiście z kotkiem🐱😁) kupiłam niedawno (Sinsay cena 9 zł), zastanawiałam się nad czerwoną, ale ostatecznie wybrałam zieloną, ale sezon na czapki dopiero się zaczyna, więc wszystko przede mną😅🤠.

No i zimowe czapy to osobny rozdział, jak spodoba się Wam ten jesienny zestaw, to zimowy również zaprezentuje już niebawem😊Uwielbiam czapki to fajny dodatek do każdej stylizacji, to jak zmiana koloru włosów, czy fryzury. Uwielbiam stylizować czapki i dobierać do stroju😊A Wy lubicie czapki? Jestem Bardzo ciekawa jak Wy zapatrujecie się na ten dodatek ubraniowy😊Dajcie znać🍁🍂🍁, ale piękna ta Nasza Złota Polska Jesień🍁🍂🍁 korzystajcie ze spacerów teraz słonko 🌞najfajniejsze, bo ogrzewa i daje dużo energii🌞🍁
Pozdrawiam i pamiętajcie zawsze możecie wpadać na mój kanał na ➡️ YouTube😊KITTY&G ➡️ ZAPRASZAM ➡️ https://www.youtube.com/user/kasmic26https://www.youtube.com/user/kasmic26

Sort:  

Witam ja kupuję czapkę raz na dwa lata więc na zimę mam dwie czapki do wyboru a w między czasie kupuję wełnę i teściowa mi robi na drutach razem z kominem lub szalem..... Pozdrawiam :)

Super, nie ma to jak robiona na drutach ręczna robota, nie mam tyle szczęścia, choć, jak miałam jeszcze Babcie to też robiła mi na drutach czapki:), ale udało mi się znaleźć robione ręcznie czapki i mam na zimę:) i co sezon zakupuje nową, uwielbiam czapki:))), ale o tych zimowych to jeszcze wspomnę . Teraz mamy super złotą jesień🌞🍁🍂🍁, miłego dnia pozdrawiam🌞 i dziękuje za komentarz 🌞

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Presentamos el Ranking de SteemitBoard

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Presentamos el Ranking de SteemitBoard

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Ciekawe No i faktycznie dobre ceny, ta kocia czapka jest według mnie super a jak materiał? Miłe sa w dotyku?? Aż muszę sprawdzić czy można u nich kupować online :))

Jest sklep online :) sprawdzają się super w dotyku są miłe ,gryzących nie mam i nie nosze :) pozdrawiam :)

może coś sobie zamówię, dzięki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60629.29
ETH 2636.33
USDT 1.00
SBD 2.51