PROSTE KOLOROWE SAŁATKOWE - Drugie śniadanie Konkurs Kulinarny (21)

in #polish6 years ago (edited)

Witam Wszystkich 🙂o konkursie dowiedziałam się od Ewy  https://steemit.com/@grecki-bazar-ewy za co bardzo dziękuje. Jestem świeżakiem, uczę się tu poruszać, więc to bardzo miłe, kiedy spotyka się taką pomocną  osobę, dziękuje, a teraz do rzeczy. 

Na drugie śniadanie proponuje  Wam "zabawę" kolorami, ja zawsze, kiedy widzę kolorowe jedzenie nabieram energii do działania, a drugie śniadanko to fajna pora na dostarczenie organizmowi  nowych sił na resztę dnia. Sałatkę można zjeść o każdej porze dnia, jak komu pasuje do tego w pudełeczku będzie cudownie uśmiechać się do każdego głodnego, zapewniam 🙂 

Pierwsza wersja będzie dla "słodziaków"🍇 słodka wersja wege z  winogronami

Potrzebne składniki: 

  • mix sałat , kto jakie lubi znajdziecie je gotowe w każdym markecie🛒 
  •  pomidorki najlepiej koktajlowe, ale i duży pomidorek świetnie się nada 🍅 
  •  i słodka gwiazda ciemne winogrona (najlepiej bezpestkowe w sałatce fajnie się sprawdzają, nie trzeba pluć pesteczkami 😅 

Wszystko skrapiam cytrynką 🍋, tak lubię najbardziej, ale możecie polać zwykłym sosem winegret i będzie pyszne, to kwestia indywidualnych upodobań. 

Druga wersja pikantna😋serek Brie z zielonym pieprzem

Potrzebne składniki : 

  • serek Brie z zielonym pieprzem, ale możecie oczywiście użyć dowolnego serka z innym dodatkiem np. z papryką 🌶️, czy z ziołami, jest ich duży wybór. Ten serek fajnie sprawdza się do sałatek, bo ma konsystencję, która rozpływa się w ustach, nie za twarda, nie za miękka idealna😋
  • mix sałat 
  • i "wszystko kolorowe"co aktualnie macie w domu, ja dodałam:  świeżą chrupiącą paprykę, pomidorki koktajlowe żółte jak słońce 🌞  i  przepyszne rzodkiewki 
  • całość skrapiam cytrynką🍋

Taki zestaw kolorów możecie zamknąć w pudełku i zabrać wszędzie; do szkoły, do pracy, w podróż, wszędzie i z pewnością ucieszy wasze oko i zdrowie. Będzie fajnym lekkim  drugim śniadaniem. SMACZNEGO😋I NA  ZDROWIE, bawcie się kolorami 😊teraz warzywa i owoce są najlepsze, pozdrawiam.
Sort:  

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Doskonale! Ser bardzo do mnie przemawia;)

Dziękuje :) ,pozdrawiam:)

O... jak fajnie że dołączyłaś do tagu kulinarnego i konkursu :)
Dodaj jeszcze zdjęcie z karteczką konkursową ;)
(zrób edycje posta, dodaj zdjęcie i zapisz zmiany)

Witaj słonko, ale sałatki już zjedzone😧, to co mam zrobić samą karteczkę ?

Hmm... a pisze w zasadach konkursu o karteczce... i o wrzuceniu linka pod postem konkursowym ;)
Zrób karteczkę z ładnym kuchennym tłem :)

Zrobione, dziękuje za pomoc :)

Dziękuje za informację, zrobione, pozdrawiam:)

@dumboandgimbo, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!

Ok,I follow you , Welcome:)

Nie idź drogą follow za follow, Twój wpis broni się sam,a obserwuj tych, których uważasz że warto :)

Masz rację i nie idę tą drogą, jedynie byłam "miła" :), ale zawsze mogę od-follować :), bo przecież mogę dać szansę, a jak zobaczę, że nie do końca interesują mnie materiały to po prostu przestane follować daną osobę. Taki "gest zaufania", ale zawsze mogę przestać obserwować. Mój wpis broni się sam, hmm co masz na myśli? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32