ORGANICZNA KRÓWKA

in #polish6 years ago

KTO LUBI KRÓWKI :)?20180910_115431.jpg

Ja przepadam zawsze, kiedy pojawi się jakaś "nowa wersja"krówek ,po prostu muszę spróbować:)
Zakupy w Biedrze , i proszę ,wyczaiłam krówki i to ORGANIK:) . To do koszyka . Nie wiem, czy znacie krówki z Rossmanna :)? ,ale w porównaniu z tymi tamte, są bardziej ciągnące i masa jest bardziej zbita ,bardziej przypominają klasyczne krówki). Za to te z Biedronki ,które wam prezentuje:) są bardzo kruche i lekko ciągnące , nie za słodkie , rozpuszczają się w ustach ,fajna słodycz , połączenie kruchości z odrobiną ciągutki ,ale tyci,tyci :) ,powiem tak , te krówki zaskoczyły mnie pozytywnie :) Fotki upamiętniają zjedzone cukierki ,zostało miłe wspomnienie , i fajna zdrowsza opcja :) z pewnością skusze się nie raz ....ehhhh słobość do słodyczy:)))
A skład nie taki zły : cukier trzcinowy,syrop ryżowy ,mleko odtłuszczone w proszku ,olej kokosowy,kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (2%).
Kaloryczność : wporcji 4 cukierków(44gr produktu)158 kcal
20180910_114940.jpg

Sort:  

Też mam słabość do słodyczy, ale staram się zrobić lekki detoks od cukru. Wygląda zachęcająco, ale mam nadzieję, że tak szybko się na to nie skuszę. Ciężko by mi było raczej skończyć na 1 sztuce, a jeszcze co do krówek to ja też wolę te bardziej kruche.

Ja też już kilka lat temu zrezygnowałem z cukru i ograniczam słodycze. Ale taką króweczkę połknąłbym bez wyrzutów sumienia do porannej kawy :)

Ha! To tak jak ja. Czasami nawet i przed mi się zdarza skonsumować taka krówkę;)

no tak, ja tez bym nie odmówiła ;) a w ogóle jak się ma trochę czasu to super krówki o różnych smakach tez można samemu robić.

Muszę się wiec zainteresować jak zrobić taką krówkę, bo ogólnie nie mam zaufania do przetworzonej żywności :)

Będę robić w przyszłym tygodniu to wrzucę przepis :))

To najważniejsze bez wyrzutów sumienia :) bo to nie kara a świadomy wybór i chęć smaku słodkiego ,więc czasami nawet trzeba sobie przypomnieć ten smak:))) pozdrawiam :)

Przybij piątkę .Powiem Ci ,że ja zmagałam się ze słodzikiem (10lat!! ) A od słodzenia kawy,herbaty, pomogła mi się uwolnić woda .Na moim kanale na YT(mój kanał na YT kitty&g jest nawet filmik o tym Zapraszam :) A Wolność od cukru całkowita ,jednak cały czas node mną wisi :))) ehhh

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

mmm , aż mam ochotę wpaść do Polski specjalnie po krówki dla męża. dzięki! już wiem, co kupię następnym razem w biedronce :)

:))) powiem Ci dobrze ,że kupiłam tylko jedną paczkę ,bo ile bym nie kupiła to wszamie:)))), aż boję się iść do Biedronki hahah:) ,pozdraiwam:)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64207.05
ETH 3065.15
USDT 1.00
SBD 3.87