Jesień eksplozja kolorów 🍁i pozytywnych myśli🍁

in #polish6 years ago (edited)

Jesień zawsze zaskakuje mnie kolorami❤️  

To eksplozja kolorów, które  mienią się w słońcu, prawdziwa magia, którą można zobaczyć i poczuć. Cudowny deszcz złotych liści🍂. To zdecydowanie jeden z piękniejszych, a nawet odważę się napisać najpiękniejszy czas w życiu. Jadąc dziś rowerem po złocistych dywanach liści, potem siedząc na ławeczce okrytej migoczącą chustą liści, tak żółtych, jak cudowne słońce w letnie poranki, sącząc kawę ( uwielbiam kawę 😅), pomyślałam...

Hmm, jestem liściem...🍁🍂... Rodzimy się zieloni, a spadamy, tak kolorowi, pełni barw i magii, że aż dech zapiera. Pomyślałam, jak to możliwe,że nie widzicie tego, że do końca jest w Nas Moc. Spadamy Wszyscy, jedni będą kurczowo przeciągać moment spadania, drudzy spadną nawet tego nie zauważając, ale nie uda się Nam uciec od tego 🙂  ( jak na razie 😉 i ja jestem za to wdzięczna, ale to temat na inny wpis ). Powracając "spadanie" - nazwałabym lekkim opadaniem i fajnie je poczuć i uświadomić sobie, że jest,  pozwolić sobie na tą magie. To Nasz czas na   kołysanie, taniec barw i tylko od Nas zależy, czy zakołyszemy jeszcze raz 🍁💃🍁. Nie ma ograniczeń, jest nasz czas i wybór, jak go chcemy spędzić. Nie dajcie sobie wmówić, że na coś jest za późno, bo jeśli coś się w Was rodzi to oznacza, że to właśnie ten czas i jest właściwy tylko dla Was.  Każdy jest inny, ważne żeby czerpać do końca i opadać w rytm serca i duszy, który jest jedyny i właściwy tylko dla Nas.  Korzystajcie z tego cudownego jesiennego słońca 🌞🍁🍂🌞🍂  jest magiczne zapewniam🌞🍁🍂🌞 

Pozdrawiam i pamiętajcie zawsze możecie wpadać na mój kanał na ➡️ YouTube😊KITTY&G ⬇️ ZAPRASZAM ⬇️🌞🍁🍂🌞 https://www.youtube.com/user/kasmic26/about


Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60701.29
ETH 2637.06
USDT 1.00
SBD 2.52