Migosów to ja lubię (03/01/2018) - DOBRY HUMOREK

in #polish6 years ago (edited)

Migosi som zajebiści!!!
No sobie posłuchajcie jakie fajnie tu piosenki mają.

O ta tutaj co jest.
No mnie to ona się bardzo podoba. Jak tak sobie pierwsze dwadzieścia osiem razy słuchałem, to mi się nie podobała, ale jak tak sobie teraz słucham, to lubię.

O ta też fajna, nowsza troszkę, tylko że jakieś dwie baby są to trochę słabo, jest to lekka wada, bo trzeba przewijać. Chociaż tam Takeoff jest na końcu to w sumie jego też można przewinąć.

...

Już sobie lepiej na początek przewinąć, a nie na niego, bo fajniejsze wtedy to jest.

Ta to już w ogóle fajna. Tylko bitu chyba zapomnieli wstawić do filmiku. No i bab nie ma, to można słuchać spokojnie.

A tu ten pierwszy dobry z migosów z tym innym czarnym, co ma 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 gości gotowych do zaszczelenia ciebie.
No ja to bym się go chyba trochę bał. (tego z tymi gośćmi)

No i to tyle w sumie.
Dowidzenia.

A jak już pisze, to znacie jakichś łysych, czarnych raperów?
Piszcie mi tu na Steemicie, bo co chwile patrze czy mi ktoś czegoś nie napisał, bo się ekscytuje w chuj, czy mi ktoś, coś tu pisze, ale to tylko na początku, to mi może przejdzie z czasem.

Albo nie, kto wie.

No to do widzenia. Ja spierdalam. ;)

Jest jeszcze ta. Też fajna. Podoba mi się tylko troszkę uszki bolą czasami, bo taki dziwny dźwięk się w tej piosence pojawia co mnie od niego uszka bolą.

Pozdrawiam.

Sort:  

Congratulations @dumb.artist! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85