Dolina Krzemowa (06/01/2018) - DOBRY HUMOREK

in #polish7 years ago (edited)

No witam.

Zacząłem oglądać sobie ostatnio pewien serialik. Nie polski. Pojebało was?
"Silicon Valley" się nazywa. Bardzo mi się podoba.
No normalnie tak bardzo że aż się uśmiechnąłem parę razy oglądając go. W sensie tak że miałem smutną buzię a za chwilę już miałem wesołą buzię. Taki śmieszny po prostu.

Tutaj taka zajawka.

Poza tym, fabuła jest niezła, trzymająca się kupy, nie jest tylko zbiór gagów jak innych sitcomach, fajnie się to ogląda. Niestety niezbyt długo, bo całość da się obejrzeć w ciągu jednego posiedzenia (wystarczy zarwać jeden weekend).

I tyle dziękuje do widzenia.

A tutaj poprzedni post gdyby ktoś chciał przeczytać, zupvotować...
https://steemit.com/polish/@dumb.artist/ochroniarz-paskudnik-04-01-2018

Sort:  

Mi dię bardzo podobał serial bo było doę z czego śmiać xxx

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57742.49
ETH 3102.18
USDT 1.00
SBD 2.39