Wygrałam! po raz drugi :)))

in #polish7 years ago

Pragnę się podzielić i pochwalić kolejnym moim małym/dużym osiągnięciem.

Po raz drugi wygrałam konkurs artystyczny. Motywem był Minimalizm+ Love Hurts.

Oto link:
https://steemit.com/artstyleart14/@aksinya/14th-artstyleart-theme-announcement-minimalism-love-hurts-no-need-to-be-an-artist-to-take-part

A oto moja praca

DSC_0329edit.jpg

i wygrana

https://steemit.com/artstyleart14/@aksinya/14th-artstyleart-winners-20-sbd-to-giveaway-and-we-have-chosen-the-winners-together

Cieszę się, że zostałam doceniona - jestem wdzięczna za wszystko.

Na swoim koncie mam sporo "nieudanych" prac lecz wiem, że ważny jest proces tworzenia, a niekoniecznie określony cel :))

A to moja pierwsza praca na konkurs, który wygrałam parę miesięcy temu:

DSC_0068.JPG

Dziękuję,

Milena

Sort:  

To gratulację pracuj dalej a sukces sam przyjdzie w najmniej spodziewanym momencie.

Dziękuję! Staram się bardzo :)

Gratulacje! :-)

Gratulacje!! Jaka nagroda by!a?

Dziękuję. 8SBD

Obraz genialny w swojej prostocie. Nie dziwię się, że wygrał!

Dziękuję za miłe słowa.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79