You are viewing a single comment's thread from:

RE: Twarda lekcja tagu #polish

in #polish7 years ago

Większość osób jest tu długo i dla nich te zasady są chlebem powszednim,

jestem tu o wiele krócej od Ciebie, a zakładam, że pisząc o krytyce miałaś na myśli również mnie :).
Moja krytyka dotyczyła tylko i wyłącznie możliwości przywłaszczenia sobie czyjegoś materiału.
O rzeczach typu tematyka Twoich postów, czy kwestie estetyczne, to ja sobie mogę co najwyżej napisać swoje przemyślenia, zresztą jak każdy tutaj.

Sort:  

Dlatego następnym razem jak znajdę podobną grafikę, zainspiruję się i stworzę swoją ;) mam dryg graficzny i już wiem co i jak tu ze zdjęciami ;) Ogólnie fajnie, że Cię poznałam.

Ogólnie fajnie, że Cię poznałam.

Dzięki, wzajemnie

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61334.44
ETH 2694.55
USDT 1.00
SBD 2.50