Sort:  

mogę dzisiaj przygotować pull requesta, by pojawiał się tag #polish. eSteem to tylko jeden z frontendów. Strimi.pl jest kolejnym... i akurat strimi wyciąga dane z #polish, a busy.org może wyciągać dane jeszcze inaczej.

Według mnie nie powinniśmy zmieniać taga... ciężko będzie wszystkich o tym poinformować i rezultat będzie taki, że się rozjedziemy. Próbkę tego mieliśmy z wymuszoną przesiadką na discorda z powodu awarii steemit.chat.

Teraz nam się trochę grupka podzieliła na 2 czaty - to ma plusy takie jak decentralizacja, ale minusem jest brak jednego miejsca, gdzie można znaleźć wszystkich

A potem się okaże, że każdy język ma inny sposób tagowania. Nie lepszy standard

Lepszy, ale niech będzie poziom niżej, w Steem, a nie w aplikacji niezależnego developera

Prościej zmienić jedną opcję w aplikacji niż zmieniać tag. Z ciekawości, jak języki innych? Koreański, hiszpański, niemiecki?

Trudno mi powiedzieć, ale skoro ktoś wybrał kody iso jako tagi to może to mieć sens

Właśnie problem jest taki, że to wybrał ktoś. Nie byli to deweloperzy, nie jest to też wpisane w blockchain (np. w json meta). Społeczność wybrała polish i to jest ważniejsze niż decyzja autora jednej aplikacji.

Pytanie, czy jest to wymysł autora apki, czy właśnie inne języki używają tego sposobu

Żadna znana przeze mnie społeczność językowa na Steemit nie używa takiego formatu taga. A uwierz mi, robiłem trochę statystyk na ten temat.

Ja nie podważam, ja po prostu zadałem pytanie, bo nie wiem ;)

Największe obecnie społeczności to (kolejność przypadkowa):

  • Koreańczycy (kr),
  • Niemcy (deutsch),
  • Hiszpanie (spanish),
  • Turcy (tr),
  • Indonezyjczycy (indonesia),
  • Rosjanie (ru),
  • Japończycy (japanese),
  • Chińczycy (chinese),
  • i Polacy (polish).

swoja drogą, skontaktuj się z @good-karma na czacie i podeślij mu tagi, które są faktycznie używane przez społeczność. Doda wszystkie za jednym razem

very simple but meaning full

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97