Witam Społeczność Steemit

in #polish6 years ago (edited)

Hej Steemit :)

Mam na imię Dorota, moją pasją jest pisanie wierszy. Wenę twórczą odkryłam w sobie już w wieku szkolnym. Coś mi tam w duszy grało i czułam że muszę to przelać na papier. Tak powstawały moje pierwsze wiersze, które z latami trafiały do szuflady.

Kto pisze ten wie jakie to uczucie, rzucić się w nurt pisania gdy tylko przychodzi wena. Przysłania ona wtedy otaczający świat i potrafi wydobyć z człowieka pokłady o których istnieniu sam nie wiedział. Bardzo często inspirują mnie inni ludzie, albo samo życie. Jakieś dwa lata temu moje wiersze wypłynęły z szuflady na szersze wody, kiedy założyłam swój profil na jednym z serwisów. Poznałam tam wiele ciekawych ludzi z różnymi pasjami i tak zaraziłam się fotografowaniem. Niedawno dowiedziałam się o platformie Steemit i tak dołączyłam do ekipy.

Na blogu chcę połączyć te dwie pasje ze sobą.
Mam nadzieję że się Wam spodoba :)

20170806_135913.jpg

Na pokładzie

na pokładzie marzeń
z nadzieją u steru
pokonasz wzburzone wody
i bliżej będziesz celu

nie wskakuj w głębiny
czasem wiatr spycha opodal
byś odnalazł sens tego
że cel jest ukryty gdzieś ponad...

Sort:  

Cześć. Ładny wiersz.
Polecam się zaznajomić z tagami polskimi z reguły rozpoczynamy np.:
#pl-poezja
Tutaj podaję link do listy używanych tagów i ich popularności.
https://steemweb.pl/tags

Cześć. Dziękuję :)

ale samo "wierszokleci". To nie tak, ale tak -

pl-wierszokleci

I w każdym innym z reguły piszemy ( pl- ) jedynie tag polish kieruje do wszystkich

Coś się zepsuło chyba i nie widać części wpisu :(

Witaj. Dokładnie to opisałaś jak przychodzi natchnienie. Fajny wiersz. Pozdrawiam:)

Witaj Gonia , dziękuję pięknie i również pozdrawiam :)

Witaj na pokładzie Droga @dorotti :-) Cieszę się że z Nami jesteś i jestem bardzo zainteresowany Twoją twórczością :-) Powodzenia ;-)

Witaj Godlover, dziękuję Ci za miłe przywitanie :) Ja też się cieszę że na tym pokładzie jesteś i dzielisz się z Nami nie tylko twórczością ale i pozytywną energią:)

Witam Cię serdecznie Ewriel :)

Witam Cię Dorota, też uwielbiam fotografię, był taki okres, że zaprzestalem to robić, ale powróciłem niedawno ponownie, tym razem wierzę że na dłużej:) pozdrawiam

Witaj Karlosbadz :)To fajnie że znów fotografujesz i chcesz się z Nami dzielić Swoimi pracami. Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.86
ETH 3531.12
USDT 1.00
SBD 2.53