You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hasłozgadywanka 109(2)

in #polish5 years ago

W związku z dniem targowym hasłozgadywanki mam pytanie:
jeśli jeszcze raz ktoś z uczestników zabawy zakręci kołem i wskaże literkę która występuje w haśle to zostanie ona umieszczona w odpowiednich polach ?

Sort:  

OK, to może zróbmy tak: zakręć kołem u siebie w domu i podaj który następny kwadracik z hasła mam odsłonić.

Koło zatrzymało się na pierwszym kwadracie wyrazu trzeciego ;)

Po drugiej stronie tęczy :)


Gratulacje! Zaczęliśmy dzisiejszy dzień bardzo kolorowo i tęczowo!
link w temacie:

Dziękuję za dodatkową literkę, to ona naprowadziła mnie na te kolorowe zjawiska i właściwą odpowiedź.:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62912.13
ETH 2544.21
USDT 1.00
SBD 2.84