Sort:  

A gdzie jest to pół litery bo nie widzę?

Aby uzyskać dodatkowe pół litery trzeba wysłać sms w komentarzu pod tym postem o treści: Do odgadnięcia hasła dzieli mnie jeszcze pół litery.

Oto mój sms:
"Do odgadnięcia hasła dzieli mnie jeszcze pół litery.Proszę o te pół litery."

Hasło zostało powiększone o pół litery ;)

B-
S--ń-e
Śvie-i

"BO
SŁOŃCE
ŚWIECI" !!!

WINER
Brawo udało Ci się odgadnąć odpowiedź na pytanie:
,,Jednakże......, zauważyłem że ta róża płacze. A czemuż to?? ,,
Bo słońce świeci - to prawidłowa odpowiedź!
Gratulacje!

Uff, ale to był trudny konkurs! Jak dużo czasu zajęło mi znalezienie właściwej odpowiedzi! Jednak się udało! Dzięki za wspaniały pomysł konkursu!

Ja też dziękuję za ciekawe pomysły na wydłużenie tej zabawy, bo przecież wiadomo że odpowiedź znałeś dużo wcześniej :). Z tego co pamiętam to zadałeś kiedyś pytanie w specjalnym poście, jak urozmaicić hasłozgadywankę. Dzięki temu spontanicznemu konkursowi już masz parę fajnych opcji :) A swoją drogą jeśli chodzi o ilość komentarzy to w statystykach będziemy pewnie w czołówce ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63204.10
ETH 2560.70
USDT 1.00
SBD 2.79