Home Office - cudowne chwile w domu czy walka z samym sobą ?

in #polish6 years ago

Czołem !

Po niesamowitym ( dla mnie ) sukcesie pierwszego posta, zachęcony do dyskusji chce poruszyć temat pracy zdalnej, która jeszcze 10 lat temu nie była tak popularna jak teraz z oczywistych chyba powodów. Nie mam zamiaru się teraz rozwodzić na temat ewolucji rynku pracy, rynku pracownika czy technologiach pozwalających pracować w każdym miejscu na świecie. Natomiast chce w ramach tematu pracy w domu poruszyć obszar ( moje nowe ulubione słówko " obszar") samodyscypliny i motywowania do działania.

Od początku tygodnia pracuję w ramach pracy zdalnej , home office jak zwał tak zwał. Uczciwie będzie podać powód pracy w tym modelu, mianowicie - złamałem nogę. Z racji na to że branża w której pracuje cechuje się elastycznością i podejściem do pracownika jak do człowieka a nie jak do niewolnika mogę pracować z pod kołdry nie martwiąc się o zachowanie dresscodu :)

Problem pojawił się pierwszego dnia... Moja wizja pracy z domu nie przewidziała , załadowania zmywarki, rozwieszenia prania, pilnego odebrania paczki z in-postu ( bo przecież paczkomat jest tuż pod nosem, tylko skocze na sekundkę i już wracam do "pracy") wstawienia ziemniaków, odpowiedzenia na maile ( nie zawsze dotyczące pracy zawodowej) czy wytapetowania MAŁEGO POKOJU !!!! (żart)

Dążę do tego, że samodyscyplina której potrzeba do pracy w domu jest OGROMNA. Mnogość rzeczy które można przy tak zwanej okazji zrobić jest niesamowita. Po dwóch dniach walki z domowymi obowiązkami VS obowiązkami zawodowymi, postanowiłem!

Dzisiaj po porannej kawie tuż przed papierosem, na kartce A4 szczegółowo rozpisałem zadania jakie powinienem wykonać (w ramach etatu), określiłem je w czasie i rozłożyłem na całe 8 godzin. Wynik? Nie obrane ziemniaki, zlew zawalony naczyniami i ogólny burdel ;-)

Jeżeli ktoś z was ma jakieś inne pomysł i na co dzień pracuje z domu z chęcią przyjmę rady :)

humanity.jpg

Peace

Sort:  

Pozwolę sobie zacytować użytkownika wykopu - Nastruj :
Etapy pracowania z domu:

  1. jeeeeeeeej pracuję z domu jak super
  2. ech fajnie by było z kimś pogadać
  3. mam nadzieję że gołąb Bartek odwiedzi dziś znowu mój parapet

Haha, w punkt! Jeszcze go nie nazwałem ale już nie mam wątpliwości :)

Congratulations @doocent! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66540.93
ETH 3186.50
USDT 1.00
SBD 4.11