Dzień dobry!

in #polish7 years ago

moje_zdjecie.jpg

Cześć, nazywam się Dawid :) Zarejestrowałem się parę dni temu, ale dopiero teraz znalazłem trochę czasu, by coś o sobie naskrobać.

Co by tu o sobie napisać... Z zawodu jestem programistą, ostatnio głównie piszę w Vue.js jeśli kogoś to interesuje. Interesuje mnie także uczenie maszynowe. Swego czasu prowadziłem swojego bloga zajmującego się tym tematem, ale od pól roku nic na nim się nie dzieje. Ale jak kogoś interesuje to jest tutaj. W wolnych chwilach ćwiczę freestyle football, a także uczę się niemieckiego i chińskiego. Interesuję się mnemotechnikami i innymi sposobami efektywnego uczenia się.

Nie interesuję się zbytnio kryptowalutami, ale jak usłyszałem o steemie i o steemicie uznałem, że jest to ciekawa inicjatywa i postanowiłem dołączyć. Na razie jeszcze nic nie ogarniam, jeśli macie coś co szczególnie polecacie, by ogarnąć tę platformę, to dajcie znać w komentarzach.

To tyle, do zobaczenia przy okazji kolejnego postu :)

top_stall_cropped.jpg

Sort:  

Witaj! Miło że dołączyłeś do naszej społeczności :)

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Cześć :)

Witaj. Powodzenia :)

Congratulations @dloranc! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @dloranc! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.02
ETH 2440.23
USDT 1.00
SBD 2.65