DiosBot - Raport na 15.03.2018

in #polish6 years ago

Bzzzt ... Bzzzt ... Niech mnie ktoś przytuli!

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Aktualnie na liście są 93 osoby (wzrost o 8). Jednakże wśród tych osób jest 1 flagowana (także upvoteów ma 92 :D)

http://194.28.50.88/osoby.txt

Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (lub znasz osobę, która powinna się pojawić) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota (w ciągu tygodnia). Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • reinmar
  • shogunma
  • wadera
  • tomosan
  • wolontariusz

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Nowości

Podstawową nowością jest nowy silnik bota, który jest dość precyzyjny. Mam na myśli, że w zasadzie problem "nie dostałem upvote" powinien być wyeliminowany. Czyli bot powinien być w zasadzie bezawaryjny.

Drugą zmianą jest odmiana DiosBota, która sprawdza czy ludzie piszący w pl-artykuly piszą 200 wyrazów. Jeśli nie, to wysyłają komentarz o zasadach.

Przekroczyliśmy botem 100 Steem Power. To nie jest dużo co prawda, ale to mały i zarazem duży krok milowy. Fajnie jakby bot miał w przyszłości na przykład 10000 Steem Power, ale nie od razu Rzym zbudowano.

Możliwe, że będę pracował nad systemem, który będzie co np. tydzień zwiększał upvote o 1%. Chodzi o to, żeby osoby, co mają małe upvote, zdobywały coraz większe.

Ale najważniejszą rzeczą tak jak mówiłem, jest nowy, znacznie dokładniejszy bot. Od paru dni działa, ale serio - robi robotę. Powinien nawet działać jak w sytuacji sprzed paru tygodni (2?), gdzie sieć leżała, boty leżały, a pierwsza wersja nowego bota działała poprawnie.

PS. Zgłaszajcie nowe osoby ;)

Sort:  

Bardzo mi się podoba taka idea. Za chwilę wyślę coś... choć to raczej nadal centy, a nie pełny dolar na obecną chwilę...
1.png
2.png

Cieszę się ;)

Czy nie dałoby się, żeby diosbot codziennie wrzucał (automatycznie?) jakąś małą wiadomość, którą można by "przytulić"? O wiele szybciej by przybywało mu SP, moim zdaniem...

Jest to możliwe, ale czy to nie jest spam?

Poniekąd :(

No to może nie codziennie i nie automatycznie, ale może dawaj Twoje mini raporty, hmmm.... co trzy dni? Byłoby dwa razy więcej okazji do upvotowania, niż teraz.

Ogólnie można HelloBota upvotować zawsze - na to samo wychodzi :)

Myślę, że dobrym wyjściem było by, aby każdy z nas co jakiś czas napisał post dotyczący DiosBota i za dostane upvoty przekazać Steem Dolary na konto DiosBota.
Ja w sobotę zamieszczę post właśnie w takim celu, będzie to reklamowy wierszyk. Każdy mógłby coś napisać, np @grecki-bazar-ewy sporządziła by przyszłościowy przepis na grecką zupę z DiosBota :) (jeszcze ona o tym nie wie, ale jest to przykład - na pewno by się zgodziła) każdy by coś tam wymyślił.

My możemy coś napisać, np o dios bocie w podróży czy coś :) ogólnie nie mamy jeszcze staży na steemit, ale w przyszłości chcielibyśmy się zgłosić :) pisze w liczbie mnogiej bo z Moniką, moja dziewczyna i kompanka podróży, piszę teksty.

Staram się pisać dobre wartościowe wpisy jednak u mnie problemem jest ortografia :| zauważyłem ,żę społeczność okropnie na to patrzy. Nie tyle liczy się dla nich sens przekaz co błędy. No ale bawimy się dalej i może może cos z tego będzie kiedyś ;-)

To dam ci szansę, możesz sprawdzać błędy przez Office lub przeglądarkę nawet

10k Steem Power na pewno szybko się uzbiera :))

W 20 lat myślę ;)

Bez przesady :-) Potrzebujemy tylko większej społeczności :-)

Jednakże wśród tych osób jest 1 flagowana

To zapewne ja ;)

Nie, wzb ;) Ogólnie kradł artykuły, lekceważył regulamin, a na końcu podkablował mnie facebookowi gdzie dostałem bana na stałe ;)

W takim razie jeśli nie zostałem oflagowany to dlaczego nie ma mnie na liście skoro wcześniej byłem?

Jako kuratorzy współpracujemy z różnymi organizacjami, między innymi steemcleaners. Dostaliśmy informację o zapożyczeniach z tekstów, wziąłem losowy, sprawdziłem i się zgadzało (o Hitlerze, jego rodzicach itd.) [co prawda bot pierwotnie nie wykrył, ale na drugiej stronie już niektóre akapity były takie same lub lekko zmienione].

Na razie daję czas (bo nikogo na stałe nie wykluczam raczej) na poprawę i pilnuję, jak będzie możliwość to przywrócę cię z powrotem.

No właśnie chciałem to wiedzieć. Dziękuję i będę się starał odbudować swoją reputację. Mam na dzieję, że zdołam. Pozdro! :D

Zgłaszam użytkownika @patys.

Zgłaszam się. Z chęcią wspomagam polskie konkursy i treści.

Dziwne, że cię nie miałem. Ale już dodany zostałeś. Po prostu umykają mi czasem ludzie widocznie :D

Chciałbym napisać post w formie reklamy dla DiosBota, a zarobione w ten sposób Steem Dolary przekazać na konto DiosBota.
Czy wyrażasz na to zgodę?
Będzie to forma wiersza.

Możesz ;)

Czy są jakieś ogólne kryteria np. ilość dni na steem, ilość opublikowanych artykułów, zagazowanie w społeczność #polish (komentarze, upvote) , które powodują, że dodajecie przeglądacie osoby do dodania?

Proponuję osoby piszące w #tematygodnia, gdyż większość pisze użyteczne teksty!

Powiem tak, im bardziej się zaprezentujesz tym lepiej. Przyznawane upvote są pewnego rodzaju średnią postów, spamu itd.

To ja też poproszę o dodanie! :-)

Dzięki za info, ja głównie czytam, czasami komentuję, może zacznę pisać. :-)

Może warto, aby bot @informator glosował w 25 minut po publikacji, a nie w pierwszych sekundach dzięki temu będzie dostawał SP za upvote?

Bot informator nie należy do mnie, nie wiem czy to dobrze czy źle (na pewno niektóre rzeczy bym zrobił inaczej)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58999.04
ETH 2518.40
USDT 1.00
SBD 2.46