DiosBot - Raport na 01.03.2018

in #polish6 years ago (edited)

Bzzzt ... Bzzzt ... W 2012 roku będzie koniec świata!

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Staramy się dodawać coraz to więcej osób i zarazem kontrolować "spalanie" bota. Bot bez Voting Power niewiele może ;)

Aktualnie na liście jest 79 osób (wzrost o 19).

http://194.28.50.88/osoby.txt

Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (najlepiej bez żadnych photo day challenge itd. bo to musi obniżać ranking) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota (w ciągu tygodnia). Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • xionc
  • pkocjan
  • chewing
  • wadera
  • grecki-bazar-ewy

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Zgłaszaj nowe osoby

Bardzo ciężko jest kontrolować wszystkich na Steem Polska. Dlatego co jakiś czas proszę o listy osób, które Waszym zdaniem powinny dostawać upvote od bota. Nie jestem w stanie wszystkich na raz wpisać, ale walczcie do ostatniej kropli krwi! ;) Wierzę, że w pewnym momencie bot będzie obsługiwał setki czy tysiące osób na raz!

Przyszłość

W zasadzie przed botem żadna konkretna się nie rozchodzi ;) Być może będzie zgłaszał różnego rodzaju zastrzeżenia co do wpisów. Jednakże plan najbliższy jest taki, by sam generował te raporty co tydzień. Raporty może nie są ciekawe, ale pieniądze idą na wsparcie bota (więcej SP - a im więcej SP tym większe upvote ... więc każda forma wzmocnienia bota jest dobra).

Sort:  

Dopiszcie @philk Pisze świetne, bardzo konkretne i pragmatyczne materiały o rynku kryptowalut. Można wrzucać dotacje na bota w steem? Wrzuciłem w zeszły piątek i nie wiem czy przeszła.

Taki mały upvocik dla polskiej społeczności.

To mały upvote dla człowieka, a duży dla społeczności! :P

Pięknie napisałeś :)

Zgłaszam do rozważenia konto swoje oraz mojej fundacji: @sensorycznyswiat
Swoich artykułów nie jestem w stanie ocenić, a po za tym jest ich mało, ale artykuły na profilu fundacji uważam są cenne i dobre.
Dodam, że na pewno wszystkie zyski własne będę przeznaczał na SP, fundacji póki nie dowiem się od księgowej jak by to można było rozwiązać to też :)

Mam takie pytanie, bo wolę informację z pierwszej ręki - ile postów z konta @sensorycznyswiat to teksty nowe, a ile to przedruki ze strony http://integracjasensoryczna.info/? Pytam, ponieważ moim zdaniem na Steemit najbardziej powinien być doceniany materiał, który nigdzie wcześniej nie był publikowany.

Chciałbym utrzymać zasadę 1 nowy 1 przedruk tygodniowo. Przy czym pierwszeństwo ma nowy, czyli jakbym nie miał za bardzo czasu to najpierw wstawię nowy materiał, dopiero później stary. Ale jak nie jest to okej to nie ma sprawy :) Na pewno i tak chcę robić tu przedruki bo: a) to zawsze jest nowe środowisko do którego docieramy, b) umieszczam nasze teksty w sieci blokchain.

Może i ja swoją kandydaturę zaproponuje :)

Muszę zrobić generator tej listy, bo ogólnie jesteś, ale listę ręcznie robiłem i nie przepisałem :D

Witam, jestem nowy na portalu i chciałbym zgłosić do listy @shogunma , którego obserwuję jak tu jestem. Jest bardzo aktywny i pisze dobre posty, jest systematyczny. Jeśli można to rozważcie moją propozycję.
Pozdrawiam i będę wspierał bota, Może kiedyś i ja trafię, ale to musi potrwać.

O, dostałem się na listę :) Dzięki!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86